- Objavljeno: 04.01.2017.
HTZ u kampanju za šest europskih tržišta ulaže 15 milijuna kuna
![](/UserDocsImages/slike/naslovna-vijesti.jpg?preset=glavniSlider)
Croatia Feeds - online priče koje će privući Britance, Nijemce, Šveđane, Francuze, Švicarce i Nizozemce. Hrvatska postaje sve privlačnijom turističkom destinacijom i izvan ljetnih mjeseci, pokazuju podaci Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koji sugeriraju porast broja noćenja u prosincu 2016., ali i ukupne potrošnje gostiju u odnosu na godinu ranije.
Naime, radi se o 667,4 tisuće noćenja ili 140 tisuća ljudi više nego lani, od čega je samo u Zagrebu ostvareno 167 tisuća noćenja, nakon čega slijedi Kvarner sa 112 tisuća noćenja, Istra sa 107 tisuća noćenja, Splitsko-dalmatinska sa 59 tisuća noćenja te Dubrovačko-neretvanska županija koja je u prosincu zabilježila 55 tisuća turističkih noćenja.
(Poslovni dnevnik)