„Made in Germany“ istisnuo „Swissness“

Studija "Swissness Worldwide 2016" sveučilišta u St.Gallenu došla je do zaključka da je imidž otvorene Švicarske, unatoč prihvaćanju ograničenja useljavanja tzv.  „Masseneinwanderungsinitiative“, ostao neokrnjen. Švicarska je sinonim za rad i pouzdanost. Posebno se to cijeni u Kini, Indiji, Rusiji i Brazilu – gdje živi oko 40 posto svjetskog stanovništva. Potrošači su, prema studiji, spremni za švicarske proizvode platiti u prosjeku 40 posto višu cijenu.

Strani potrošači spremni su za švicarske satove platiti dvostruku cijenu, 50 posto više za švicarski sir i kozmetiku i 7 posto više za skijaški odmor.

Isto tako i domaći potrošači  su spremni za proizvode sa švicarskim križem posegnuti dublje u džep. Oni su npr. za švicarske kekse spremni platiti  6 posto više nego za strane.

Ipak, 7.900 potrošača ispitanih od strane sveučilišta u St.Gallenu i marketinške agencije Jung iz Matt/Limmata ocjenjuje njemačke proizvode nešto bolje od švicarskih. Time je Swissness ( made in Swizerland op.p.) prvi puta od provođenja ispitivanja 2008.g. potisnut s prvog mjesta.

Autori studije savjetuju švicarskim tvrtkama investicije u inovacije, kako bi spriječili daljnji pad. Od iduće godine će se zakonom definirati, kako visok mora biti švicarski udio u nekom proizvodu  (sastojci, istraživanje i proizvodnja) da bi se mogao označiti kao švicarski.



Priopćenja