Hrvatski proizvođači izvoze sladoled na 20-ak stranih tržišta

Potrošnja sladoleda u Hrvatskoj je u prvih devet mjeseci bila gotovo dvostruko viša od uobičajenoga godišnjeg prosjeka, čemu je pogodovala uspješna turistička sezona, ali i sve više obrta u tom segmentu, o čemu će se, kao i o trendovima u sladoledarstvu i slastičarstvu raspravljati na 5. međunarodnom kongresu slastičarstva, sladoledarstva i konditorstva "Interslast". Cilj kongresa je promovirati tradicijske slastice Hrvatske, regije i svijeta, upoznavanje slastičara i razmjena iskustava.

Hrvatski proizvođači već izvoze sladoled na 20-ak stranih tržišta, među kojima su po količinama najvažniji Mađarska, Slovenija, Norveška i SAD, a počeo je i izvoz u Ujedinjene Arapske Emirate (UAE).

Osim iz Hrvatske, svoja umijeća, dostignuća i proizvode predstavit će sudionici iz još deset zemalja - devet europskih i iz Australije, a taj će kongres ugostiti mnoge domaće i međunarodne stručnjake te kuharske udruge.

(Hina)



Priopćenja