Kliman: posebnim proizvodima istaknuti se na turističkom tržištu

Ambicija Hrvatske je da uđe među 20 najkonkurentnijih turističkih destinacija, a za to treba stvarati posebne proizvode i na taj se način istaknuti na tržištu, poručio je u srijedu ministar turizma Anton Kliman otvarajući "Destinacijski forum Zadar 2016." kojemu je glavna tema brendiranje i komunikacija. 

"Turizam nisu više samo sunce i more. Gosti danas traže drukčiji, autentični događaj. Kako bismo održali korak s konkurencijom i na nekim tržištima bili prvi, moramo se promovirati ciljano i efikasno, odnosno promovirati naše turističke proizvode koji su traženi na tim tržištima. Upravo je zato ključ razvoja hrvatskoga turizma destinacijski menadžment. Svaka destinacija u Hrvatskoj dio je cjelovite turističke priče koja je raznolika, bogata i koja može privući različite segmente tržišta za goste različitih potreba", istaknuo je Kliman. 

Podsjetio je i kako Strategija razvoja hrvatskog turizma do 2020. predviđa poboljšanja efikasnosti destinacijskog upravljanja na lokalnoj i regionalnoj razini te koordinacije nacionalne turističke politike s razvojem destinacijskih proizvoda.

"Hrvatska se odnedavno promovira kao destinacija koja je puna života, privlačna cijele godine i to predstavlja odličnu platformu i marketinšku podršku za razvoj destinacija, upravo u skladu s tim ciljevima i konceptu, naglasio je Kliman.

(Hina)



Priopćenja