Ledo bilježi godišnji rast izvoza sladoleda na tržištima izvan okruženja

Inovativan pristup, moderna tehnologija i kvaliteta sirovina, to su temelji na kojima Ledo gradi svoju uspješnu strategiju osvajanja i zadržavanja izuzetno jake i stabilne pozicije u okruženju, ali i ostatku svijeta.

Koliko se uspješno Ledo nosi i s najvećim svjetskim kompanijama u segmentu sladoleda potvrdilo je i zadnje istraživanje Euromonitora, prema kojemu Ledo čvrsto drži visok udjel na tržištu cijele Adria regije. Na svjetskoj razini Ledo je prepoznat kao dobar partner i ima jako dobru suradnju s nekim od najpoznatijih svjetskih kompanija, te bilježi godišnji rast izvoza 30 posto na tržištima izvan okruženja.

Ledo u svom cjelokupnom asortimanu ima čak 210 različitih sladoleda, a trećinu svoje proizvodnje izvozi na više od dvadeset stranih tržišta u Europi, Africi i Aziji.

(Lider)



Priopćenja