Uključivanjem u mrežu Otto grupe domaći proizvođači dobivaju pristup tržištu više od 40 zemalja

Otto grupa, poznati njemački online trgovac, u Zagrebu je krajem travnja najavila širenje liste partnera iz Hrvatske te uključivanje brojnih regionalnih. Hrvatski proizvođači uključivanjem u prodajnu i distribucijsku mrežu Otto grupe dobivaju pristup tržištu koje se prostire na četiri kontinenta i uključuje više od 40 zemalja. Za neke domaće tvrtke, poput Prima grupe, navedeno je osiguralo pravu izvoznu ekspanziju, redovito sudjelovanje na najvećim sajmovima u Europi te status relevantnog strateškog partnera i izvoznika u mnogobrojne zemlje Europske unije.

Takvih bi tvrtki moglo biti još, rekao je u intervjuu za Poslovni dnevnik, vlasnik Otto grupe Michael Otto, ne krijući zadovoljstvo radom hrvatskih proizvođača namještaja i kvalitetom njihovih proizvoda. Kao najveću prednost Hrvatske i regije istaknuo je izuzetno prirodno bogatstvo u kojem se, kaže, krije veliki potencijal i prostor za rast.

Trenutno smo koncentrirani na industriju namještaja. Hrvatski proizvođači imaju odlične proizvode po povoljnim cijenama, a i smatramo ih vrlo fleksibilnima što je karakteristika koja je u posljednje vrijeme slabo primijećena. Između ostalog su i vrlo pouzdani, a kako smo kao kompanija zainteresirani za dugoročnu suradnju, u ovom nam je trenutku to osobina na koju najviše računamo kod partnera. Ne planiramo svake sezone, samo zbog trenutnih trendova, mijenjati koncept ni partnere, kaže Otto.

Zainteresirani smo za proširenje suradnje s Republikom Hrvatskom jer nam uvijek trebaju dodatni partneri s obzirom da se pred našu grupaciju svakodnevno nameću novi tržišni izazovi. Radimo korak po korak, ali vidimo ogroman potencijal na vašim prostorima. Do sada su takvi proizvođači izvozili uglavnom na tržišta Europske unije, a od sada mogu izvoziti diljem SAD-a. Za neke od njih takvo što je ranije bilo nezamislivo.

(Poslovni dnevnik)



Priopćenja