Ledo tržišni predvodnik u zemljama Adria regije

Ledo, vodeći hrvatski i regionalni proizvođač sladoleda i smrznute hrane uvrstio se u krug malobrojnih regionalnih kompanija na globalnoj razini koje se uspješno nose i sa najmoćnijom svjetskom konkurencijom u segmentu sladoleda. Naime, najnovije istraživanje Euromonitora pokazalo je da Ledo, unatoč tržišnim 'udarima' moćne konkurencije čvrsto održava visoki udjel na području cijele Adria regije. Svjetsko tržište sladoleda i smrznutih deserata procijenjeno je na 76,4 milijarde dolara, a na njemu se jasno ističe položaj Agrokora, odnosno Leda i to na tržištima Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Makedonije i Kosova, pohvalili su se iz te kompanije.

Ledo, podsjeća Dario Vrabec, predsjednik Uprave Leda, osnažuje i svoje međunarodno poslovanje, izvozeći proizvode u više od 20 europskih, afričkih i azijskih zemalja. Ukupno izvoze trećinu proizvodnje na dvadesetak tržišta, među kojima su i Ujedinjeni Arapski Emirati, Libija i Azerbajdžan. Po količinama, najvažnija izvozna tržišta Leda su Mađarska i Slovenija, potom Norveška i SAD, gdje Ledo surađuje s Krogerom, drugim najvećim američkim i petim najvećim svjetskim maloprodajnim lancem. Uz Kroger, Ledo surađuje s još nekim velikim svjetskim kompanijama, kao što su britanski Tesco, norveški Diplom Is te IFFCO Unipex Dairy iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, za koje proizvodi premium sladolede. (Poslovni dnevnik)



Priopćenja