Hrvatska vina kreću u osvajanje japanskog tržišta

Četiri hrvatske vinarije – Vina Belje, PP Orahovica, Kraljevski vinogradi i Zlatan Otok, predstavile su se sredinom veljače na Supermarket Trade Showu, najvećem sajmu trgovine u Japanu. Japanski kupci su tijekom svakodnevnih vođenih kušanja na sajmu odlično ocijenili sva predstavljena hrvatska vina, pa je distributer Fuji Trading najavio značajno povećanje uvoza hrvatskih vina i dolazak japanskih kupaca u obilazak hrvatskih vinarija tijekom rujna.

Na japanskom tržištu godišnje se popije oko 364 milijuna litara vina, a u uvozu dominiraju vina iz Europe, što i hrvatskim vinima daje odlične šanse za uspjeh. Zajedničkom nastupu hrvatskih vinara na Supermarket Trade Showu prethodio je izvoz vina u Japan koji je uspješno započeo prošle godine.

„Hrvatska vina u Japanu su još uvijek slabo poznata i uvoze se u malim količinama. Reakcije kupaca su, međutim, jako pozitivne, zbog čega planiramo izlazak na sve važnije izložbe i sajmove vina u Japanu, kao i samostalna kušanja hrvatskih vina tri do četiri puta godišnje“, najavio je Tsuneharu Hiyoshi, direktor Fuji Tradinga.

Projekt promocije hrvatskih vina u Japanu financiran je iz Vinske omotnice, mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja iz nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018., a osmislila su ga i prijavila Vina Belje, kojima je ovo peti odobreni projekt promocije vina na trećim tržištima.

Podršku projektu promocije hrvatskih vina dao je i veleposlanik Hrvatske u Japanu Dražen Hrastić, koji je tijekom predstavljanja hrvatskih vina predstavio i turističke i gospodarske potencijale Hrvatske za japanske turiste i gospodarstvenike. Posebnu podršku promociji hrvatskih vina dali su i počasni konzuli Hiroshi Ojima iz Osake i Koichi Takakura s Okinawe. (Hina)



Priopćenja