Ministri turizma zemalja Jugoistočne Azije pokrenuli plan za jačanje turizma

Ministri turizma zemalja Jugoistočne Azije pokrenuli su desetogodišnji plan za jačanje razvoja turizma u regiji. Jačanje marketinga i privlačenje većeg broja turista podigao bi gospodarski razvoj zemalja članica ASEAN-a za 15 posto do 2025. godine. Ministri iz deset država ASEAN-a, najavili su da će kampanju započeti s logom „Visit ASEAN @ 50“ u povodu 50. obljetnice regionalne skupine, koja će se obilježiti slijedeće godine. Navedena kampanja bit će predstavljena u ožujku 2016., na turističkom sajmu u Berlinu (ITB Berlin), gdje će se tom prilikom predstaviti stotinjak turističkih ponuda, događanja te prezentacija turizma zemalja ASEAN-a.

Glede Hrvatske, turističke destinacije u državama članicama ASEAN-a sve su popularnije. Povećanje dolazaka hrvatskih turista Posebice se osjeća u Tajlandu, Singapuru i Indoneziji. Osim turističkih atrakcija ovoga područja, povećanom dolasku hrvatskih turista uvelike pogoduju relativno pristupačne cijene zrakoplovnih karata prijevoznika kao što su Qatar Airways i Etihat.



Priopćenja