Prioritet Đure Đakovića pozicioniranje na međunarodnom tržištu

Domaće je tržište odavno premaleno za Đuro Đaković, ali u prethodnim se godinama u konkretnom povećanju izvoza nije mnogo napravilo. Do prije dvije godine od ukupnih prihoda kompanije svega je šest posto otpadalo na izvoz, a sada je samo u odnosu na prošlu godinu povećan za 54 posto i trenutačno iznosi oko 37 posto ukupnog prihoda, i to u prvoj godini planskog pozicioniranja. I na tome ne stajemo, istaknuo je predsjednik Uprave Tomislav Mazal.

Pozitivni pomaci vidljivi su ponajprije u proizvodnji vagona, gdje smo s našim visokokvalitetnim proizvodima uspjeli ući na tržište EU, na kojem dobro surađujemo s najvećim operaterima, a konkretno izvozimo na tržišta Francuske i Njemačke. Valja naglasiti i da već sada u tom segmentu imamo relativno zadovoljavajuću popunjenost kapaciteta za sljedeću godinu, što je znatna promjena u odnosu na prethodne dvije godine.

Velike pomake očekujemo i na području proizvodnje opreme za pogone u energetici, petrokemiji i cementnoj industriji, kao i u inženjeringu i vođenju velikih projekata u tim područjima.

Đuro Đaković najviše je prepoznat u obrambenoj industriji i naš je cilj da i u budućnosti to tako ostane. Iako je riječ o industriji koja je iznimno profitabilna, ona je i veoma ciklična, odnosno ne osigurava stalan priljev sredstava, što otežava srednjoročno i dugoročno planiranje i strateško usmjeravanje kompanije. Stoga nam je važno ojačati druga poslovna područja kako bismo smanjili financijsku ovisnost kompanije o jednoj proizvodnoj grani koja je izrazito periodična, čime ćemo smanjiti rizike poslovanja te tako osigurati stabilniji rast u budućnosti.

(Liderpress)



Priopćenja