Rekonstrukcija prve dionice pruge Beograd – Bar

Ugovor o rekonstrukciji dijela željezničke pruge Beograd – Bar od Resnika do Valjeva duge 77 km potpisali su u Beogradu generalni direktor Infrastrukture Željeznica Srbije  i generalni direktor ruskih željeznica RŽD International Sergej Pavlov. Projekt obnove pruge Beograd – Bar u dužini od 287 km financirat će se iz ruskog kredita, a radovi na prvoj dionici koštat će 80 milijuna USD i započet će u ožujku 2016. godine. Planirano je da se rekonstrukcija završi u travnju 2017. godine, nakon čega će brzina vlakova sa sadašnjih između 30 i 50 km na sat biti povećana na 120 km. Ovo je  prva generalna obnove pruge stare 40 godina i projektirane upravo na brzinu vlakova od 120 km na sat koliko dozvoljavaju teški uvjeti i brdsko-planinski predjeli kroz koje pruga,  s 254 tunela i 234 mosta,  prolazi.

Direktor RŽD International najavio je i da će 15. prosinca ove godine iz Moskve za Beograd krenuti prva dva vlaka koje je Srbija kupila od Metrovagonmaša. U narednom periodu ova ruska kompanija trebala bi isporučiti ukupno 27 kompozicija koje su, također, kupljene iz ruskog kredita  vrijednog 100 milijuna USD.    



Priopćenja