Najvažnija izvozna tržišta Njemačke u 2014.

Ključ iznimnog uspjeha njemačkih tvrtki na inozemnim tržištima je u kontinuiranom tehnološkom razvoju i prilagodbi proizvoda stalnim tržišnim mijenama. Srednje velike kompanije su u tom procesu vrlo uspješne zahvaljujući visokom stupnju kreativnosti. Povijesno važna izvozna tržišta za Njemačku, poput onih europskih zemalja, ostaju i nadalje važna odredišta za izvoz njemačkih roba i usluga, ali kontinuirani rast izvoza moguć je jedino uz iskorak na nova tržišta. Pri tome izvoznicima stoje na raspolaganju različite poticajne mjere koje imaju za cilj olakšati ulazak na nova tržišta.

Ukupni izvoz roba u 2013. godini iznosio 1.093,8 milijardi EUR-a, te je bio za 0,2% manji u odnosu na prethodnu godinu. Pad izvoza u eurozonu iznosio je 1,2%. Prema vrlo pažljivo definiranim kriterijima, kao nova strateška izvozna tržišta u 2014. godini odabrana su: Kina, Gana, Indonezija, Kolumbija,Republika Koreja, Velika Britanija.



Priopćenja