Irska predstavila novu trogodišnju strategiju turizma

 

Tourism Ireland, državna agencija odgovorna za promidžbu Irske kao turističke destinacije u svijetu, lansirala je novu trogodišnju strategiju s ciljem porasta broja posjetitelja u Irsku iz Njemačke i Francuske na 1,1 milijun do 2016., od čega bi, računa se, gospodarstvo Irske prihodovalo dodatnih 602 milijuna eura. Tourism Ireland iznosi da je 2013. bila rekordnom u odnosu na broj turista iz Njemačke (kao trećeg turističkog tržišta Irske) i Francuske (kao četvrtog turističkog tržišta Irske).

Strategijom se specifično cilja na tri vrste za Irsku potencijalnih turista: (i) turisti zainteresirani za kulturu i povijest (culturally curious), (ii) turisti zainteresirani za uživanje u prirodnim ljepotama (great escapers), te (iii) turisti zainteresirani za uživanje u jedinstvenim lokacijama zajedno s grupom prijatelja (social energisers). Cilj strategije je istraživanje i bolje razumijevanje potreba i motivacija tri spomenute prioritetne grupe, te na osnovi toga razvijanja novih ciljanih programa i produkata za njih.



Priopćenja