Turisticki sajam Montreal 2012

Veleposlanstvo sudjelovalo na Medunarodnom turistickom sajmu u Montrealu Najveci godišnji turisticki sajam u Quebecu, onaj u Montrealu, koji okuplja izlagace iz citavog svijeta, s impresivnim brojem posjetitelja od preko 35 000, održan je od 19. do 20. listopada 2012. U suorganizaciji s Uredom Hrvatske turisticke zajednice u New Yorku, koji pokriva i Kanadu, na sajmu je sudjelovalo i Veleposlanstvo RH u Ottawi, te je ispred Ureda na štandu bila direktorica gda Andreja Cvitkovic, a ispred Veleposlanstva Mario Martinec, drugi tajnik. Predstavnici turisticke agencije iz Dubrovnika Aragosa, takoder su sudjelovali na štandu, a kao partner kanadskoj agenciji CelebriTours. Svi posjetitelji hrvatskog štanda su imali vrlo pozitivne dojmove, a mnogi koji su u sklopu kruzer putovanja posjetili npr. Dubrovnik na samo jedan dan, sada žele otici na odmor od nekoliko tjedna, jer su oduševljeni destinacijom. Posjetiteljima su dijeljene brošure na francuskom jeziku, kao i drugi manji promotivni materijali, a hrvatska župa u Montrealu nam je posudila jednu žensku narodnu nošnju te smo i na taj nacin štand ucinili dodatno vidljivim.

Veleposlanstvo sudjelovalo na Medunarodnom turistickom sajmu u Montrealu Najveci godišnji turisticki sajam u Quebecu, onaj u Montrealu, koji okuplja izlagace iz citavog svijeta, s impresivnim brojem posjetitelja od preko 35 000, održan je od 19. do 20. listopada 2012. U suorganizaciji s Uredom Hrvatske turisticke zajednice u New Yorku, koji pokriva i Kanadu, na sajmu je sudjelovalo i Veleposlanstvo RH u Ottawi, te je ispred Ureda na štandu bila direktorica gda Andreja Cvitkovic, a ispred Veleposlanstva Mario Martinec, drugi tajnik. Predstavnici turisticke agencije iz Dubrovnika Aragosa, takoder su sudjelovali na štandu, a kao partner kanadskoj agenciji CelebriTours. Svi posjetitelji hrvatskog štanda su imali vrlo pozitivne dojmove, a mnogi koji su u sklopu kruzer putovanja posjetili npr. Dubrovnik na samo jedan dan, sada žele otici na odmor od nekoliko tjedna, jer su oduševljeni destinacijom. Posjetiteljima su dijeljene brošure na francuskom jeziku, kao i drugi manji promotivni materijali, a hrvatska župa u Montrealu nam je posudila jednu žensku narodnu nošnju te smo i na taj nacin štand ucinili dodatno vidljivim.

Priopćenja