Priznati hrvatski znanstvenik Igor Štagljar

Priznati hrvatski znanstvenik Igor štagljar i njegov tim posvecen stanicnim i biomolekularnim istraživanjima na Medicinskom fakultetu pri Sveucilištu Torotno objavili su znanstveno otkrice koje bi moglo dovesti to ucinkovitijeg tretmana za rak, cisticnu fibrozu i mnoge druge bolesti. Studija koja je objavljena u „Nature Chemical Biology“ baca novo svjetlo na ulogu važe skupine bjelancevina (ATC transporter proteins) u razvoju kancerogenih tumora i drugih bolesti.

Priznati hrvatski znanstvenik Igor štagljar i njegov tim posvecen stanicnim i biomolekularnim istraživanjima na Medicinskom fakultetu pri Sveucilištu Torotno objavili su znanstveno otkrice koje bi moglo dovesti to ucinkovitijeg tretmana za rak, cisticnu fibrozu i mnoge druge bolesti. Studija koja je objavljena u „Nature Chemical Biology“ baca novo svjetlo na ulogu važe skupine bjelancevina (ATC transporter proteins) u razvoju kancerogenih tumora i drugih bolesti (v. http://www.news.utoronto.ca/how-disease-related-proteins-work-truly-momentous-discovery?utm_source=Bulletin&utm_medium=email&utm_content=Research)