BE CROATIVE HR

Na Medunarodnom sajmu turizma BIT (Borsa Internazionale del Turismo), najvecoj svjetskoj izložbi turisticke ponude u Italiji i jednom od najvažnijih dogadaja medunarodne industrije turizma u svijetu, održanom od 21. do 24. veljace u Milanu, Hrvatska se predstavila iznimno uspjelim projektom „Be CROative“. Nakon Münchena, Lisabona, Bruxellesa, La Rochella i New Yorka, Hrvatska gospodarska komora postavila je ovu multimedijalnu izložbu i u okviru BIT-a, gdje je na površini od 60.000 cetvornih metara ove godine izlagalo više od 5.000 tvrtki iz 152 zemlje, a procjenjuje se da je sajam posjetilo više od 150.000 posjetitelja. Namjera projekta „Be CROative“ je predstaviti Hrvatsku kao zemlju znanja, inovacije i kreativosti kroz prikaz svjetski poznatih izuma Hrvata te kvalitetnih hrvatskih proizvoda.

Na Medunarodnom sajmu turizma BIT (Borsa Internazionale del Turismo), najvecoj svjetskoj izložbi turisticke ponude u Italiji i jednom od najvažnijih dogadaja medunarodne industrije turizma u svijetu, održanom od 21. do 24. veljace u Milanu, Hrvatska se predstavila iznimno uspjelim projektom „Be CROative“. Nakon Münchena, Lisabona, Bruxellesa, La Rochella i New Yorka, Hrvatska gospodarska komora postavila je ovu multimedijalnu izložbu i u okviru BIT-a, gdje je na površini od 60.000 cetvornih metara ove godine izlagalo više od 5.000 tvrtki iz 152 zemlje, a procjenjuje se da je sajam posjetilo više od 150.000 posjetitelja. Namjera projekta „Be CROative“ je predstaviti Hrvatsku kao zemlju znanja, inovacije i kreativosti kroz prikaz svjetski poznatih izuma Hrvata te kvalitetnih hrvatskih proizvoda. Multimedijalna izložba „Be CROative postavljena je na površini od 180 cetvornih metara, a izložbeni prostor u obliku dvije kocke osmišljen je na nacin da simbolicki predstavlja Hrvatsku. Predstavljeni su svjetski poznati i priznati izumi Hrvata, poput Penkaline kemijske olovke, Vuceticevog daktiloskopa, Vrancicevog padobrana, Lupisovog torpeda i Tesline izmjenicne struje, te izloženi brojni hrvatski proizvodi, nosioci znakova „Izvorno hrvatsko“ i „Hrvatska kvaliteta“. Medu 45 predstavljenih proizvoda bili su Plivin Sumamed, Podravkina Vegeta, Kraševa Bajadera, Badelova Stara šljivovica, Paprenjak – tradicionalni hrvatski kolac, Maraschino i vocni sirup Amarena, Paška cipka, Paški sir, Kolekcija dubrovackog nakita i Kolekcija Morcic zlatarne Križek, Lepoglavska cipka, Posedarski dalmatinski pršut, Brac, fini sapun od maslinova ulja, miješani jecmeni kruh, miješani zobeni kruh, miješani heljdin kruh od PIK-a Rijeka, Gavriloviceva salama, Varaždinsko bucino ulje, Baranjski kulen iz Belja, TOZ-ova penkala, kemijske olovke i nalivpera, Dingac – vrhunsko vino, barrique, vinarije Dingac, Pošip Cara, vrhunsko vino vinarije Pošip, Ivan Dolac – vrhunsko vino, barrique vinarije Svirce, Benkovacki kamen, Istarski kamen iz Pazina, Bermet Filipec, Program System topXview, Ucilica Markot.tel.-a, vrša na sklapanje, Dukatovi Dimsi sirevi, Nevin Melem, Vinjak Trenk, vrhunsko vino Rukatac Smokvica, Zlatna vrbnicka žlahtina, kvalitetno vino iz Vrbnika, Kutjevacka Graševina, vrhunsko vino, Vindijini sirevi Caprodur i Ovidur, Marko Polo – ekstra djevicansko maslinovo ulje i Spacvin Slavonski hrast. Izložba je popracena video projekcijama, uz zvukove mora, galebova, cvrcaka i zvona dalmatinskih zvonika.

Priopćenja