Srednje-europskog prometnog koridora od Baltika do Jadrana (CETC - ruta 65)

Srednje-europski prometni koridor od Baltika do Jadrana (CETC - ruta 65) U Szczecinu (Scecinu) je 27. i 28. lipnja 2010. u organizaciji poljskog Ministarstva infrastrukture i Zapadno-pomorskog vojvodstva, održana Ministarska konferencija "Greener and Smarter Transport – CETC Route 65; Supporting the European Regional Development" ciji je domacin bio g. Cezary Grabarczyk, ministar infrastrukture Republike Poljske. Hrvatsku je predstavljao u ime Ministarstva mora, prometa i infrastrukture RH g. Tomislav Mihotic, državni tajnik za infrastrukturu. Na Konferenciji su sudjelovala i izaslanstva Varaždinske i Karlovacke županije predvodena županima g. Predragom štromarom i g. Ivan Vucic. Kruna Konferencije, kojoj je osnovna svrha bila osnaženje politicke volje za implementacijom Srednje-europskog prometnog koridora od Baltika do Jadrana (CETC - ruta 65)...

Srednje-europski prometni koridor od Baltika do Jadrana (CETC - ruta 65) U Szczecinu (Scecinu) je 27. i 28. lipnja 2010. u organizaciji poljskog Ministarstva infrastrukture i Zapadno-pomorskog vojvodstva, održana Ministarska konferencija "Greener and Smarter Transport – CETC Route 65; Supporting the European Regional Development" ciji je domacin bio g. Cezary Grabarczyk, ministar infrastrukture Republike Poljske. Hrvatsku je predstavljao u ime Ministarstva mora, prometa i infrastrukture RH g. Tomislav Mihotic, državni tajnik za infrastrukturu. Na Konferenciji su sudjelovala i izaslanstva Varaždinske i Karlovacke županije predvodena županima g. Predragom štromarom i g. Ivan Vucic. Kruna Konferencije, kojoj je osnovna svrha bila osnaženje politicke volje za implementacijom Srednje-europskog prometnog koridora od Baltika do Jadrana (CETC - ruta 65), osnovanog na temelju Meduregionalnog sporazuma potpisanog 2004. g, te daljnje potpore jacanju europskog regionalnog razvitka, bilo je usvajanje tzv. "šcecinske Deklaracije", koju su potpisali predstavnici država partnera (Poljske, švedske, Madarske i Hrvatske) osim Slovacke i Poljske (razlog je tehnicke naravi, u tim je zemljama u tijeku proces formiranja novih Vlada). Radi se o vrlo znacajnoj inicijativi kojoj je glavni cilj stvoriti brz i pristupacan intermodalni prometni pravac (koji ce objediniti cestovni, željeznicki i rijecki prijevoz), a u okviru tzv. "zelenih koridora EU", stoga je aktivno sudjelovanje Hrvatske, posebice s obzirom na prioritete razvoja prometne infrastrukture te jacanja kapaciteta i konkurentnosti Luke Rijeka vrlo poželjno. Napominjemo da i slovenska strana, koja inace nije clanicom inicijative, pokazuje veliki interes za ukljucivanjem u projekt, vjerojatno ocijenjuci da bi bila moguca eventualna preusmjeravanja na Luku Koper.

Priopćenja