"Imota d.d." na poljskom tržištu
U velepsolanstvu RH u Varšavi organizirana je, nakon slicne takve prezentacije održane prošlog ožujka za „Kutjevo d.d.“, a u suradnji s tvrtkama „Expotrade“ i „Jantar Media“, prezentacija poznate hrvatske vinarske tvrtke „Imota d.d.“ iz Imotskog.
Prezentacija je održana za skupinu poslovnih ljudi, uvoznika, veletrgovaca i distributera, istaknutih predstavnika rastuce poljske vinske scene. Osnovna svrha susreta bila je razmijeniti poglede i iskustva vezano za mogucnosti i modalitete plasmana hrvatskih vina, osobito u kontekstu specificnosti kako proizvoda tako i tržišta te cinjenice da su hrvatska vina, skromno zastupljena u RP.
"Imota d.d." na poljskom tržištu
U velepsolanstvu RH u Varšavi organizirana je, nakon slicne takve prezentacije održane prošlog ožujka za „Kutjevo d.d.“, a u suradnji s tvrtkama „Expotrade“ i „Jantar Media“, prezentacija poznate hrvatske vinarske tvrtke „Imota d.d.“ iz Imotskog.
Prezentacija je održana za skupinu poslovnih ljudi, uvoznika, veletrgovaca i distributera, istaknutih predstavnika rastuce poljske vinske scene. Osnovna svrha susreta bila je razmijeniti poglede i iskustva vezano za mogucnosti i modalitete plasmana hrvatskih vina, osobito u kontekstu specificnosti kako proizvoda tako i tržišta te cinjenice da su hrvatska vina, skromno zastupljena u RP.
Vrlo uspjelu prezentaciju održali su g. Ivan Dropuljic i g. Antonio Dilber, zaduženi za komercijalu i marketing u „Imoti d.d.“, predstavivši osnovnu strategiju razvoja kompanije i politiku širenja na izvozna tržišta od kojih je ono poljsko istaknuto kao prioritetno. Uslijedila je degustacija dijela asortimana (osobito vina iz sorti kujundžuša i vranac) uz diskusiju i komentare nazocnih iz sljedecih tvrtki: Bartex, Wina Chorwacje, Damil, Pinot, Movin, Antares, Vinisfera, Vinarin Dom Wina i Magazyn Vino.
Sudionici su susret ocijenili iznimno uspješnim te kao vrlo dobru podlogu za
donošenje buducih poslovnih odluka te nacin i dinamiku njihove provedbe, pa je s tim u vezi dogovoren plasman pocetnih, probnih kolicina u nekoliko poljskih prodavaonica i nastup na specijaliziranom vinskim i vinogradarskim manifestacijama sredinom rujna o.g u okviru medunarodnog sajma „Polagra-Food“ u Poznanju.
Priopćenja