TAMARA DE LEMPICKA

Veleposlanik Tomislav Vidoševic sa suprugom odazvao se 10. ožujka pozivu na svecano otvorenje izložbe pod nazivom „Tamara de Lempicka – kraljica moderne umjetnosti“ u prestižnom rimskom izložbenom prostoru Complesso del Vittoriano. Radi se o jednoj od najpotpunijih izložbi ikada realiziranih slavne poljske umjetnice koja je djelovala tijekom gotovo cijelog prošlog stoljeca i koja je svojim opusom i originalnim osobnim izražajem snažno obilježila modernizam i Art Déco. Cak 90 slika, 30 crteža, 50 fotografija – od kojih su neke po prvi puta objavljene u javnosti, kao i 13 slika poljskih umjetnika koje je de Lempicka poznavala u razdoblju kada je živjela u Francuskoj, izloženi su u jednom od najvecih i najljepših izložbenih prostora u Rimu odmah nakon prethodne, Vincenta van Gogha. Veliki broj djela po prvi puta je izloženo u Italiji, medu kojima je pet slika iz kolekcije Jacka Nicholsona, te cuveno platno iz 1923. g. pod nazivom „Portret Madame P.“ tek nedavno pronadeno nakon što se desetljecima vjerovalo da je zauvijek izgubljeno, a o cijem je postojanju svjedocila samo jedna stara crno-bijela fotografija.

Veleposlanik Tomislav Vidoševic sa suprugom odazvao se 10. ožujka pozivu na svecano otvorenje izložbe pod nazivom „Tamara de Lempicka – kraljica moderne umjetnosti“ u prestižnom rimskom izložbenom prostoru Complesso del Vittoriano. Radi se o jednoj od najpotpunijih izložbi ikada realiziranih slavne poljske umjetnice koja je djelovala tijekom gotovo cijelog prošlog stoljeca i koja je svojim opusom i originalnim osobnim izražajem snažno obilježila modernizam i Art Déco. Cak 90 slika, 30 crteža, 50 fotografija – od kojih su neke po prvi puta objavljene u javnosti, kao i 13 slika poljskih umjetnika koje je de Lempicka poznavala u razdoblju kada je živjela u Francuskoj, izloženi su u jednom od najvecih i najljepših izložbenih prostora u Rimu odmah nakon prethodne, Vincenta van Gogha. Veliki broj djela po prvi puta je izloženo u Italiji, medu kojima je pet slika iz kolekcije Jacka Nicholsona, te cuveno platno iz 1923. g. pod nazivom „Portret Madame P.“ tek nedavno pronadeno nakon što se desetljecima vjerovalo da je zauvijek izgubljeno, a o cijem je postojanju svjedocila samo jedna stara crno-bijela fotografija. Izložbu pod visokim pokroviteljstvom Predsjednika Talijanske Republike i Ministarstva kulture, u suradnji i uz sudjelovanje Grada Rima, Provincije Rim i Regije Lazio organizirala je udruga „Comunicare Organizzando“ i njezin predsjednik Alessandro Nicosia, koji je veleposlanika i suprugu, zajedno sa ostalim visokim gostima osobno pozdravio i zatim im kratko predstavio ovaj impresivni umjetnicki postav. Svecanom otvorenju uslijedio je domjenak za uzvanike.

Priopćenja