Iznimno popularnu hrvatsku prehrambenu industriju svjetskog ugleda "Podravku" osnovali su daleke 1934. godine koprivnicki poduzetnici, braca Marijan i Matija Wolf, kao radionicu za preradu voca, a današnje ime industrija nosi još od 1947.g. Uspješna i duga tradicija u proizvodnji kroz desetljeca je kontinuirano obogacivana, pa su tako brojni Podravkini proizvodi koji se mogu definirati "slavnima" u Hrvatskoj i u 40 zemalja svijeta, poput konfetura i finih marmelada (od 1949.), kokošje i drugih juha u vrecici (od 1957.), miješanog dodatka jelima Vegete (od 1959.), pašteta (od 1973.) i mnoštvo drugih. Mnogi od posjetitelja naše web stranice se zasigurno sjecaju da je svoju popularnost Podravka s velikim medijskim uspjehom gradila i kroz vrlo rado gledanu i poucnu TV emisiju "Male tajne velikih majstora kuhinje".
Cilj Podravke je ostvariti gospodarski rast proizvodnjom upravo vrhunskih proizvoda kao onih navedenih. To jamci modernim tehnološkim procesima, kvalitetnim sirovinama i znanjem. Pri tome tvrtka ponosno istice da posluje prema nacelima održivog razvoja, brine o svojim zaposlenicima, zajednici i društvu uz ostvarivanje gospodarskog rasta i profita. Svojom temeljnom vrijednošcu tvrtka smatra svoje zaposlenike i znanje, te se u njih kontinuirano ulaže i iz njih crpi inspiracija i inovacija. Takoder, Podravka je socijalno osjetljivo poduzece koje kroz donacije, sponzorstva, osnivanja fondova i druge aktivnosti konkretno sudjeluje u poboljšavanju socijalne realnosti.
Iznimno popularnu hrvatsku prehrambenu industriju svjetskog ugleda "Podravku" osnovali su daleke 1934. godine koprivnicki poduzetnici, braca Marijan i Matija Wolf, kao radionicu za preradu voca, a današnje ime industrija nosi još od 1947.g. Uspješna i duga tradicija u proizvodnji kroz desetljeca je kontinuirano obogacivana, pa su tako brojni Podravkini proizvodi koji se mogu definirati "slavnima" u Hrvatskoj i u 40 zemalja svijeta, poput konfetura i finih marmelada (od 1949.), kokošje i drugih juha u vrecici (od 1957.), miješanog dodatka jelima Vegete (od 1959.), pašteta (od 1973.) i mnoštvo drugih. Mnogi od posjetitelja naše web stranice se zasigurno sjecaju da je svoju popularnost Podravka s velikim medijskim uspjehom gradila i kroz vrlo rado gledanu i poucnu TV emisiju "Male tajne velikih majstora kuhinje".
Cilj Podravke je ostvariti gospodarski rast proizvodnjom upravo vrhunskih proizvoda kao onih navedenih. To jamci modernim tehnološkim procesima, kvalitetnim sirovinama i znanjem. Pri tome tvrtka ponosno istice da posluje prema nacelima održivog razvoja, brine o svojim zaposlenicima, zajednici i društvu uz ostvarivanje gospodarskog rasta i profita. Svojom temeljnom vrijednošcu tvrtka smatra svoje zaposlenike i znanje, te se u njih kontinuirano ulaže i iz njih crpi inspiracija i inovacija. Takoder, Podravka je socijalno osjetljivo poduzece koje kroz donacije, sponzorstva, osnivanja fondova i druge aktivnosti konkretno sudjeluje u poboljšavanju socijalne realnosti.
U sklopu završne veceri smotre "Hrvatski mozaik" cetiri Podravkina majstora kuhinje zadivili su uzvanike svojim interpretacijama nekih od tipicnih hrvatskih jela koja su pripremili na doista vrhunski nacin, te prezentirali nakon puna dva dana intenzivnog rada u kuhinjskom prostoru u Veleposlanstvu. Gostima je takoder prezentirana nezaobilazna Vegeta cija su se reklamna pakiranja distribuirala uzvanicima, a koja ce zajedno s još pregršt Podravkinih visoko kvalitetnih proizvoda uskoro naci i na policama talijanskih samoposluga trgovackog lanca Auchan.
Priopćenja