KONTAKT I RADNO VRIJEME

Veleposlanstvo Republike Hrvatske u Stockholmu prima stranke od ponedjeljka do petka od 10 do 14 sati na temelju prethodno zakazanog termina sastanka.

Zamolbu za termin sastanka potrebno je poslati na adresu elektronske pošte vrhstock@mvep.hr uz navođenje vrste zahtjeva i kontakt podataka osobe koja želi podnijeti zahtjev. Termin predaje zahtjeva uz detaljne upute i potrebne obrasce dobit ćete putem elektronske pošte

Veleposlanstvo Republike Hrvatske određuje vrijeme termina predaje zahtjeva po redu zaprimanja zahtjeva i prema dostupnosti istih.

Dodatne informacije o konzularnim poslovima koje obavljaju hrvatska veleposlanstava i konzulati dostupne su na javnim stranicama Vlade Republike Hrvatske www.mvep.gov.hr

ŽURNI SLUČAJEVI
Izvan radnog vremena Veleposlanstvo je dostupno isključivo u iznimnim žurnim slučajevima za hrvatske državljane kao što su: krađa dokumenata, prometne nesreće, smrt, elementarna nepogoda i slično na dežurni telefon  +46 706368333

Svi drugi zahtjevi rješavaju se u radno vrijeme za stranke.

OPĆENITE UPUTE
Svi zahtjevi za obavljanje konzularnih radnji (zahtjevi za državljanstva, matičarstvo, putovnice, putne listove i izdavanje uvjerenja i potvrda, ovjere potpisa, sprovodnice te drugi zahtjevi za konzularnu pomoć) podnose se osobno u Veleposlanstvu u radno vrijeme za stranke, slijedom prethodno dobivenog termina.

Ukoliko ste žrtva prevare, krađe ili nekog drugog kaznenog djela za pomoć je potrebno obratiti se lokalnoj policiji.

Veleposlanstvo zadržava pravo zatražiti od stranke dodatnu dokumentaciju ukoliko se za to ukaže potreba tijekom obavljanja administrativnih i upravnih postupaka.

PISANI UPITI
Pisane upite moguće je dostaviti na:
1. email: vrhstock@mvep.hr ili
2. adresu: Veleposlanstvo Republike Hrvatske, Konzularni odjel, Blasieholmsgatan 5, 111 48 Stockholm, Sweden
Stranke se mole da prilikom dostave pisanog upita Veleposlanstvu putem maila i pošte dostave i svoje osobne podatke (ime i prezime, adresu/email adresu i broj telefona) radi učinkovitije dostave odgovora.

PLAĆANJE PRISTOJBI
U Veleposlanstvu se pristojbe plaćaju isključivo karticom putem aparata za kartično poslovanje.

PRAVNA POMOĆ U KRALJEVINI ŠVEDSKOJ
Pravnu pomoć i zastupanje pred institucijama Kraljevine Švedske hrvatski državljani mogu zatražiti jedino putem ovlaštenog odvjetnika ili samostalno. Veleposlanstva nisu ovlaštena pravno zastupati hrvatske državljane u postupcima pred državnim tijelima Kraljevine Švedske

Korisni linkovi za odabir odvjetnika
Odvjetnici koji govore hrvatski jezik odnosno navode hrvatski jezik kao radni
https://www.advokatsamfundet.se/Sok-advokat/Sokresultat/?country=4401&spokenlanguage=1401

PREVODITELJI ZA HRVATSKI I ŠVEDSKI
Sa SE na HR) https://www.kammarkollegiet.se/vara-tjanster/oversattare/sok-oversattare-i-vart-register

Sa HR na SEhttps://www.kammarkollegiet.se/vara-tjanster/oversattare/sok-oversattare-i-vart-register

Počasni konzulati nisu u funkciji pružanja konzularnih usluga već se iste obavljaju na konzularnim danima koji se u pravilu održavaju jednom u dva mjeseca gradovima Göteborg i Malmö

na lokaciji i terminima koje možete provjeriti na našoj web stranici https://mvep.gov.hr/se

 



 

VELEPOSLANSTVO REPUBLIKE HRVATSKE U ŠVEDSKOJ
Blasieholmsgatan 5, 111 48 Stockholm
ŠVEDSKA
 e-mail: vrhstock@mvep.hr

Tel. Veleposlanstva: + 46 8 440 5280

Mobilni broj za žurna postupanja (krađa dokumenata, prometne nesreće, smrt, elementarna nepogoda i slično)

+46 706368333