U Pragu predstavljene novosti hrvatske turističke ponude

  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
Hrvatska turistička zajednica i Croatia Airlines u Pragu su 23. travnja održali zajedničko predstavljanje ukupne hrvatske turističke ponude, odnosno letove hrvatskog nacionalnog avioprijevoznika. Predstavnicima više od 50 čeških turističkih agencija, turoperatora obratili su se Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, Mato Radić, rukovoditelj prodajnog tržišta Croatia Airlinesa za središnju Europu te Miodrag Mlačić, direktor Predstavništva HTZ-a za Češku i Slovačku.
Direktor Staničić predstavio je novosti i trendove hrvatskog turizma, a pritom je posebno naglasio važnost tržišta Češke za njegove ukupne rezultate. „Hrvatska se tradicionalno nalazi među najpopularnijim inozemnim destinacijama čeških ljubitelja putovanja. Češka se nalazi među top 5 tržišta s kojih hrvatski turizam ostvaruje najveći broj turističkih dolazaka i noćenja. Tako je bilo i lani kada su Česi u našoj zemlji ostvarili više od 5 milijuna noćenja te u ovoj godini želimo zadržati tu razinu prometa. Međutim, to neće biti lako, globalni sektor putovanja se suočava s brojnim izazovima, a kako ništa ne želimo prepustiti slučaju cilj nam je hrvatsku turističku ponudu i novosti dodatno približiti našim partnerima, ali i svim potencijalnim gostima koji će, siguran sam, u velikom broju birati hrvatske destinacije“, poručio je direktor Staničić.
Iz Croatia Airlinesa ovom su prilikom posebno istaknuli i predstavili novu sezonsku liniju Zagreb - Prag, koja je uvedena u ovogodišnjem ljetnom redu letenja. Izravni međunarodni letovi na ovoj su relaciji planirani triput na tjedan, odnosno ponedjeljkom, srijedom i petkom, u razdoblju od početka srpnja do kraja listopada ove godine.
„Izuzetno nam je drago što u svojoj ponudi imamo direktni let kojim spajamo glavne gradove Hrvatske i Češke. Ti bi se letovi trebali obavljati novim zrakoplovima Airbus A220, kojima uspješno obnavljamo postojeću flotu. Očekujemo vrlo dobar interes i popunjenost u oba smjera, na ovaj način olakšavamo turističke, ali i poslovne dolaske, a kreirali smo i vrlo atraktivne pakete pa se karta na ovoj relaciji može naći po cijeni već od 129 eura. Osim ove nove linije, tijekom sezone obavljat ćemo i sezonske letove Split - Prag i Dubrovnik - Prag“, naglasio je Radić, nadodavši kako će Croatia Airlines tijekom ovogodišnje turističke sezone Zagreb izravno povezivati s 23 međunarodna odredišta, dok će Hrvatsku povezivati s ukupno 30 odredišta.
Da će Česi prilikom odabira putovanja i destinacija u ovoj godini najviše u obzir uzimati cijene, potvrdio je Miodrag Mlačić iz Predstavništva HTZ-a. „Lanjski rast cijena u hrvatskom turizmu nije prošao nezamijećeno na tržištu Češke. Iako se naša zemlja i dalje percipira kao lijepa, sigurna i atraktivna turistička destinacija, dionici u turizmu moraju biti oprezni po pitanju formiranja cijena“, izjavio je Mlačić, nadodavši kako su first minute rezervacije prošle dobro, ali i da je za širu sliku potrebno sačekati last minute ponude. Događanje je u središtu Praga vodila češka novinarka i voditeljica CNN Prime Newsa Alex Hrdinová, a okupljene je pozdravio i Zvonimir Sviben, opunomoćeni ministar u Veleposlanstvu RH u Pragu.
Dodajmo kako su Česi tijekom prošle godine najviše noćenja ostvarili u Splitsko-dalmatinskoj (1,3 milijuna noćenja), Istarskoj (1,1 milijun noćenja) i Zadarskoj županiji (931 tisuću noćenja), a gledano prema destinacijama u Umagu, Viru, Medulinu, Biogradu na Moru i Poreču. Gledano prema vrsti smještaja, najviše su noćenja ostvarili u objektima u domaćinstvu (2,6 milijuna noćenja), kampovima (895 tisuća noćenja) te hotelima (795 tisuća noćenja). 

Izvor: Hrvatska turistička zajednica Prag
Foto: Hrvatska turistička zajednica Prag

Pisane vijesti