- Objavljeno: 22.09.2016.
Sastanak s predstavnicima turističkih agencija
U cilju zajednicke analize suradnje i iskustava tijekom tekuce turisticke sezone, kao i pocetka priprema za iducu sezonu 2017.g. veleposlanik Tomislav Vidoševic je u cetvrtak, 22. rujna u Veleposlanstvu održao radni sastanak s predstavnicima akreditiranih turistickih agencija iz Ukrajine. Rijec je o ukupno 27 agencija putem kojih su gosti iz Ukrajine dolazili u Hrvatsku. Na sastanku su sudjelovali i predstavnici vanjskog pružatelja usluga VFS Globala nadležni za Ukrajinu. Pripreme i realizacija i ovogodišnje turisticke sezone odvijale su se u iznimno složenim i teškim okolnostima politicko-sigurnosne, financijsko-gospodarske i socijalne situacije u samoj Ukrajini. No, usprkos tome, broj posjeta ukrajinskih državljana je porastao u odnosu na prošlu i pretprošlu godinu, pa je tako do kraja kolovoza, prema neslužbenim podacima HTZ-a, ostvareno 54 383 dolazaka i 363 167 nocenja, dok je u istom razdoblju 2014. zabilježeno 45 157 dolazaka uz 310 316 nocenja, a u 2015. 45 129 dolazaka i 300 728 nocenja. Veleposlanik je posebno naglasio da je u Konzularnom odjelu Veleposlanstva izdano do 21. rujna 10 178 viza, dok je u cijeloj 2014. izdano 8 654, a u cijeloj 2015. godini 7 808 viza. Naglasio je i cinjenicu da je broj izdanih viza uz posredovanje vanjskog pružatelja usluga VFS Globala takoder u stalnom porastu, te je ponovio kako je suradnja proširena na još 6 viznih centara i to u Užgorodu, Lucku, Ivano-Frankivsku, Cernivcima, Vinnici i Dnipru. Važno je napomenuti da je razlika u broju izdanih viza i statistickih podataka o gostima iz Ukrajine posljedica mogucnosti ulaska u Hrvatsku s važecom višekratnom Schengen vizom koju posjeduju brojni ukrajinski državljani. U tom kontekstu, veleposlanik je zahvalio predstavnicima agencija na dovodenju svakog gosta iz Ukrajine u okolnostima koje vladaju, te još jednom naglasio znacaj koordinativnih aktivnosti MVEP-a i svih nadležnih tijela u RH, a posebno MUP-a, Ministarstva turizma i HTZ-a, ali i zajednicki cilj koji dijelimo s agencijama, a to je osigurati što kvalitetniji pristup tako znacajnom tržištu za RH.
Priopćenja