HOP i koncert MORE; MORE...

U beogradskom Sava centru održan je dana 12. prosinca 2010. godine veliki koncert dalmatinskih pjesama pod sloganom »More, more...«. Beogradska publika je, nakon više od 20 godina, imala priliku uživo slušati Meri Cetinic, a osim poznate hrvatske pjevacice nastupili su i Vinko Coce, Tedi Spalato, Goran Karan te klape Kumpanji i Kampanel. Nakon koncerta u organizaciji Veleposlanstva Republike Hrvatske i Ministarstva mora, prometa i infrastrukture održana je promocija hrvatskih proizvoda pod oznakom „Hrvatski otocni proizvod“ (HOP). Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture je pocetkom 2007. godine pokrenulo projekt vizualnog oznacavanja otocnih proizvoda oznakom „Hrvatski otocni proizvod“ s namjerom poticanja otocnih proizvodaca u proizvodnji izvornih i kvalitetnih proizvoda.

U beogradskom Sava centru održan je dana 12. prosinca 2010. godine veliki koncert dalmatinskih pjesama pod sloganom »More, more...«. Beogradska publika je, nakon više od 20 godina, imala priliku uživo slušati Meri Cetinic, a osim poznate hrvatske pjevacice nastupili su i Vinko Coce, Tedi Spalato, Goran Karan te klape Kumpanji i Kampanel. Nakon koncerta u organizaciji Veleposlanstva Republike Hrvatske i Ministarstva mora, prometa i infrastrukture održana je promocija hrvatskih proizvoda pod oznakom „Hrvatski otocni proizvod“ (HOP). Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture je pocetkom 2007. godine pokrenulo projekt vizualnog oznacavanja otocnih proizvoda oznakom „Hrvatski otocni proizvod“ s namjerom poticanja otocnih proizvodaca u proizvodnji izvornih i kvalitetnih proizvoda. Oznaku kvalitete „Hrvatski otocni proizvod“ do sada je dobilo sedamdeset otocnih proizvodaca za 168 proizvoda i proizvodnih linija s petnaest otoka (Brac, Hvar, Vis, Korcula, Pag, Krk, Lastovo, Dugi Otok, Rab, Cres, Prvic, Ugljan, Mljet, Lošinj, Pelješac). Radi se o prehrambenim, kozmetickim i odjevnim proizvodima te suvenirima. Temeljni je cilj ovog projekta da se identificiraju, proizvode i distribuiraju kvalitetni otocni proizvodi koji ce kao takvi biti prepoznati i u Hrvatskoj i izvan nje. Radi se o proizvodima koji su rezultat otocne tradicije, razvojno-istraživackog rada, inovacije i invencije cija razina kvalitete mora biti mjerljiva. Oni potjecu s ogranicenih otocnih lokaliteta i rade se u malim serijama. U Beogradu se predstavilo ukupno devetnaest proizvodaca. Paški sir, masline, incuni, rapska torta, baškotini, biljni likeri, hvarska, korculanska i pelješka vina te džemovi i maslinovo ulje s Visa i Lastova oduševili su dvjestotinjak uzvanika iz društvenog, kulturnog i javnog života Srbije. Veleposlanik Republike Hrvatske u Republici Srbiji mr. Željko Kuprešak pozdravio je uzvanike i predstavio im hrvatske otocne proizvode, a projekt je prezentirala Tajana Huzak, ravnateljica Uprave za otocni i priobalni razvoj naglašavajuci višestruke ucinke projekta, a najvažniji su gospodarski i demografski. Otocni proizvodaci kroz samozapošljavanje stvaraju proizvode natprosjecne kvalitete omogucujuci svojim obiteljima uvjete za opstanak i ostanak na hrvatskim otocima. Potrošaci se, s druge strane, susrecu s novim proizvodima u ciju se izvrsnost lako odmah uvjeriti.

Priopćenja