Ministar Cappelli na turističkom sajmu ITB u Berlinu

U sklopu službenog boravka na najvecem turistickom sajmu u Njemackoj, ITB-u koji se održava u Berlinu, ministar turizma Gari Cappelli sastao se danas s predstavnicima nisko tarifnog avioprijevoznika Eurowingsa, direktorom prodaje Oliverom Wagnerom i Silke Feike koja je zadužena za suradnju s Hrvatskom. Kasnije je održan sastanak s direktorom turisticke grupacije Air Berlin, Erikom Bergmullerom. Eurowings ove godine povecava broj sjedala prema hrvatskim destinacijama 43 posto te pokrecu liniju Stuttgart – Osijek jer žele proširiti i ponudu na kontinentalnu Hrvatsku. Za ovu zimu razmišljaju i o uvodenju linije Düsseldorf – Zagreb s frekvencijom letova 2 puta tjedno tijekom cijele godine, a osim toga za sljedecu godinu zainteresirani su za povezivanje njemackih destinacija sa otokom Bracom. Ministar Cappelli se tijekom boravka na sajmu ITB susreo i s direktorom u Emirates grupi, Thierryjem Antinorijem. Emirates grupa jedan je od najznacajnijih svjetskih avioprijevoznika sa sjedištem u Dubaiju i koji leti u više od 150 destinacija diljem svijeta. „Hrvatska se uspješno predstavlja i hit smo u turizmu, i to ne samo tijekom glavne turisticke sezone. Emirates za Hrvatsku otvara linije što nam je izuzetno bitno jer se preko Dubaija naše destinacije povezuju s veoma perspektivnim tržištima Kine, J. Koreje, Japana i Hong Konga. Takoder smo i pri kraju pregovora sa Eurowingsom da vozi tijekom cijele godine liniju Stuttgart – Osijek što nam je iznimno bitno za poticanje daljnjeg razvoja turizma na kontinentu“, istaknuo je ministar Cappelli osvrnuvši se na sastanke s predstavnicima Eurowingsa i Emirates grupe te nadodao: „Ministarstvo turizma priprema programe za snažniji razvoj Slavonije medu kojima je i program poticanja cikloturizma na kontinentu koji cemo uskoro objaviti, a upravo su direktni letovi jedan od kljucnih faktora za povecanje turistickog prometa iz Njemacke. Eurowings je vec povecao broj sjedala za Hrvatsku za 43 posto, a razgovarali smo i o mogucnostima da Rijeka postane njihova baza za ovaj dio Europe.“ U nastavku dana ministar Cappelli se takoder sastao i s direktorom sajma ITB i državnom tajnicom, dr. Iris Gleicke. Ministar Cappelli je upoznao državnu tajnicu Gleicke s turistickom ponudom Hrvatske te naglasio kako je Njemacka oduvijek bila zemlja prijatelj Hrvatskoj. Ministar Cappelli je takoder predstavio projekt na kojem se radi sa ADAC-om (ADAC (Allgemeiner Deutscher Automobil Club - najveci njemacki i europski automobilski klub), a rijec je o organizaciji Oldtimer Rally-ja iduce godine u Hrvatskoj. Navecer ce se ministar u njemackom Bundestagu sastati s predsjednicom Odbora za turizam Heike Bramer te ce kasnije sudjelovati na prezentaciji zemalja uz Dunav u predstavništvu savezne pokrajine Baden Wuerttemberg. Njemacka sa 69,1 milijuna putovanja dužih od cetiri dana i 77 milijuna kracih putovanja, na koje Nijemci potroše gotovo 90 milijardi eura, predstavlja trece turisticko tržište na svijetu, iza SAD-a i Kine. Prošle godine u Hrvatskoj je ostvareno 2,3 milijuna dolazaka (+7,2 posto) i 17 milijuna nocenja (+8,3 posto) gostiju iz Njemacke, što u ukupno ostvarenim nocenjima predstavlja udio od 23 posto. Od ukupnog broja njemackih turista u 2016., 35 posto ih je putovalo organizirano, a 65 posto individualno. Istra je vodeca regija prema turistickom prometu s njemackog tržišta slijedi Kvarner, Split i Zadar. Najcešce korištena vrsta smještaja njemackih gostiju su objekti u domacinstvu (33 posto), zatim slijede kampovi (30 posto) te hoteli (28 posto). (Tekst i fotografije: Ministarstvo turizma RH/www.mint.hr)

Priopćenja