- Objavljeno: 27.11.2018.
Izložba radova Borisa Ljubičića „Jednina množine: Simbol, znak, logo, brend“
U organizaciji Veleposlanstva Republike Hrvatske u SR Njemackoj i Hrvatskog dizajnerskog društva, uz potporu Ministarstva vanjskih poslova i europskih poslova Republike Hrvatske, otvorena je izložba hrvatskog dizajnera vizualnih komunikacija Borisa Ljubicica pod naslovom „Jednina množine: Simbol, znak, logo, brend“.
Izložbu je otvorio veleposlanik Gordan Grlic Radman, a ispred Hrvatskog dizajnerskog društva rijeci zahvale svim ukljucenima u ostvarenje izložbe uputila je dizajnerica Monika Džakic. Izložba obuhvaca 24 posebno izdvojena logotipa i kolaž od oko 250 radova, kroz koje se po prvi put predstavlja pregled rada Borisa Ljubicica u podrucju dizajna zaštitnih znakova i logotipa najrazlicitijih institucija, tvrtki i manifestacija u Hrvatskoj, ukljucujuci one za VIII. Mediteranske igre u Splitu 1979., Europsko prvenstvo u atletici u Splitu 1990., brend YASSA, Labud, Muzicki bijenale Zagreb, HRT, Zagrebacki velesajam, Hrvatsku turisticku zajednicu, Ministarstvo kulture RH te brojne druge, u vremenskom rasponu od 1970. do danas. Autor izložbe, koja se do sada mogla vidjeti u Zagrebu, Puli, Splitu i Varaždinu je dizajner Marko Golub.
U sklopu otvorenja izložbe, Boris Ljubicic je održao prezentaciju pod naslovom „Dizajn koji trebamo“, kroz koju je na vrlo zanimljiv i duhovit nacin publici pokušao približiti ulogu dizajna u stvaranju poznatih svjetskih brendova na temelju prepoznatljivih elemenata državnih obilježja. Prezentacija je bila posebno posvecena Hrvatskoj i temi crvenih i bijelih kvadrata, kao vec prepoznatljivom motivu u svijetu.
Izložbu se u Veleposlanstvu RH u Berlinu može pogledati do kraja veljace 2019. godine.
Fotografije: Hrvatski glas Berlin i Hrvatsko dizajnersko društvo
Priopćenja