Prezentacija hrvatske marke „Croata"

Dana 30. rujna 2013.g. u organizaciji Veleposlanstva RH u Tokyu održana je prezentacija hrvatske marke „Croata“, poznatih hrvatskih proizvoda od svile s prepoznatljivim motivima hrvatskog pletera, glagoljice i drugih jedinstvenih hrvatskih motiva.

Dana 30. rujna 2013.g. u organizaciji Veleposlanstva RH u Tokyu održana je prezentacija hrvatske marke „Croata“, poznatih hrvatskih proizvoda od svile s prepoznatljivim motivima hrvatskog pletera, glagoljice i drugih jedinstvenih hrvatskih motiva. Predstavnik tvtke „Potomac d.o.o.“, g. Slobodan Velikic upoznao je uzvanike s poslovanjem tvrtke i njenim razvojnim planovima. Posebna je zanimljivost da ce pocetkom slijedece godine unutar Dubrovackih zidina biti otvoren ekskluzivni muzej kravate, prvi takav muzej u svijetu, a bit ce smješten na mjestu koje je nezaobilazno za turiste koji razgledavaju Dubrovnik. Takoder, najavio je susret s predstavnicima nekoliko japanskih distributerskih tvrtki i ekskluzivnih robnih kuca u kojima ce se moci kupovati hrvatski „Croata“ proizvodi, prvenstveno kravate, šalovi i marame. Pred 40-ak uzvanika, uglavnom predstavnika distributera i turistickih agencija, prezentaciju je na japanskom jeziku održala gda. Jelena Jamasaki. Prezentacijom je prikazana povijest nastanka kravate i njenog naziva (cak na 42 jezika izvorni oblik tog pojma dolazi od rijeci „kravata“), te povezanost kravate s poviješcu, tradicijom i turizmom u Hrvatskoj. Turizam je znacajna poveznica s „Croatom“ jer japanski turisti žele upoznati rijetke i ekskluzivne detalje kao što su proizvodnja svile u Hrvatskoj, prodajna i izložbena mjesta u povijesnim dijelovima Splita (Peristil) i Dubrovnika (buduci muzej unutar zidina). Stoga ce japanske turisticke agencije u svoje rute ukljuciti i posjetu tim mjestima.

Priopćenja