Dan hrvatskog turizma

U Tokiju je jucer u organizaciji Veleposlanstva RH i Hrvatske turisticke zajednice svecano obilježen Dan hrvatskog turizma u Japanu. Na prigodnom domjenku u Four Seasons hotelu nazocnima se obratio hrvatski veleposlanik dr. Drago štambuk koji je u svom govoru istaknuo ljepotu i potencijal hrvatske turisticke ponude naglasivši nesvakidašnju kombinaciju i ravnotežu izmedu prirode, baštine, zdrave hrane i hrvatskog gostoprimstva. Naglasio je kontinuirani rast broja japanskih turista u našoj zemlji koji je u posljednje cetiri godine porastao 5 puta. Hrvatsku je u 2009. posjetilo oko 165 000 japanskih turista što je porast od 14% u odnosu na prethodnu godinu. Dok u svim drugim zemljama svijeta broj japanskih turista pada, u Hrvatskoj, usprkos svjetskoj recesiji i pandemiji gripe, broj japanskih turista snažno raste. Veleposlanik je izrazio ponos zbog te cinjenice pohvalivši rad clanova Veleposlanstva i Hrvatske turisticke zajednice na ovom projektu od nacionalnog interesa.

U Tokiju je jucer u organizaciji Veleposlanstva RH i Hrvatske turisticke zajednice svecano obilježen Dan hrvatskog turizma u Japanu. Na prigodnom domjenku u Four Seasons hotelu nazocnima se obratio hrvatski veleposlanik dr. Drago štambuk koji je u svom govoru istaknuo ljepotu i potencijal hrvatske turisticke ponude naglasivši nesvakidašnju kombinaciju i ravnotežu izmedu prirode, baštine, zdrave hrane i hrvatskog gostoprimstva. Naglasio je kontinuirani rast broja japanskih turista u našoj zemlji koji je u posljednje cetiri godine porastao 5 puta. Hrvatsku je u 2009. posjetilo oko 165 000 japanskih turista što je porast od 14% u odnosu na prethodnu godinu. Dok u svim drugim zemljama svijeta broj japanskih turista pada, u Hrvatskoj, usprkos svjetskoj recesiji i pandemiji gripe, broj japanskih turista snažno raste. Veleposlanik je izrazio ponos zbog te cinjenice pohvalivši rad clanova Veleposlanstva i Hrvatske turisticke zajednice na ovom projektu od nacionalnog interesa. Dr. štambuk je Hrvatsku nazvao ljepšom u naravi negoli na projekcijama i prospektima, te dodao kako osjetljivi japanski turisti s urodenim shinto osjecajem za prirodu i njeno bogatstvo u hrvatskoj ljepoti prepoznaju zamjenu za kami (božansku prisutnost). Pozvao je svih 400-tinjak nazocnih, medu kojima su bili brojni politicari, veleposlanici, turisticki djelatnici, novinari, da posjete Hrvatsku, zemlju koja postaje najpoželjnijom turistickom destinacijom u Japanu. Nazocnima su se takoder obratili Edouard Tripkovic Katayama, voditelj Ureda HTR-a u Japanu, Takashi Sasaki, zamjenik predsjednika JATA-e (Japan Association of Travel Agents) i Hiroshi Mizohata iz JTA (Japan Tourism Agency), a prisutni su bili i predstavnici HTZ-a Igor Borojevic, voditelj odjela za predstavništva i Adriana Salvi, izvršna tajnica. Od istaknutih politicara nazocili su Akiko Santo, potpredsjednica Gornjeg doma japanskoga Parlamenta, Seigo Kitamura, bivši zamjenik ministar obrane i veleposlanik Kazuo Ogura, Predsjednik Japan Foundation. Prigodni program predstavljen gostima sastojao se od nastupa hrvatskih glazbenika Mateja Meštrovica, Kristine Bjelopavlovic, Borne šercara, te sopranistice Danijele Pintaric koja je otpjevala medu inim kompozicijama i ariju Zajceve opere „U boj, u boj“, u Japanu iznimno popularnu, a na oduševljenje nazocnih. Japanski gosti uživali su u hrvatskim autohtonim jelima i picima. Vecernjem domjenku prethodila je radionica na kojoj su sudjelovali turisticki radnici Japana i Hrvatske, uz osobiti naglasak na dvjema hrvatskim županijama – Splitsko-dalmatinskoj i Primorsko-goranskoj, a koje su zastupali Mili Razovic i Daniel Hauptfeld. Sudjelovali su i ini predstavnici hrvatskih turistickih agencija poput Fortuna Travel, Generalturista, Kompasa, Prometa T&T i S.O.L.E.N.

Priopćenja