Tjedan hrvatske gastronomije u Madridu

Tjedan hrvatske gastronomije u Madridu U hotelu Melia Galgos u Madridu održava se od 26. svibnja do 3. lipnja „Tjedan hrvatske gastronomije“. Gosti hotelskog restauranta a la carte mogu degustirati desetak jela koje je pripremio istarski kuhar Marinko Jurešic. Hotelski restaurant dekoriran je vrlo dojmljivim posterima koji prikazuju hrvatsku prirodnu i kulturnu baštinu a tijekom obroka prikazuje se turisticki film o hrvatskim ljepotama autora Ž. Ogreste.

Tjedan hrvatske gastronomije u Madridu U hotelu Melia Galgos u Madridu održava se od 26. svibnja do 3. lipnja „Tjedan hrvatske gastronomije“. Gosti hotelskog restauranta a la carte mogu degustirati desetak jela koje je pripremio istarski kuhar Marinko Jurešic. Hotelski restaurant dekoriran je vrlo dojmljivim posterima koji prikazuju hrvatsku prirodnu i kulturnu baštinu a tijekom obroka prikazuje se turisticki film o hrvatskim ljepotama autora Ž. Ogreste. U sklopu hrvatskog kulinarskog tjedna priredena je 30. svibnja u istom hotelu velika promocija autohtonih hrvatskih proizvoda pod naslovom "Saborear Croacia - Okusite Hrvatsku" na koju se odazvalo preko 200 uzvanika, najvecim dijelom iz novinarskih i turistickih krugova te iz diplomatskog zbora. Zacetnik ove ideje je Hrvatsko-hispansko društvo iz Zagreba u suradnji s Agronomskim fakultetom iz Zagreba a realizaciju su omogucili MVPEI, Veleposlanstvo RH u Madridu te Ured Hrvatske turisticke zajednice u Madridu. Uzvanicima su ponudeni pršuti, suhomesnati proizvodi, sirevi, maslinovo ulje, slastice, vina i likeri iz razlicitih hrvatskih regija. Posebnu pozornost privukli su sirevi kojih je bilo preko cetrdeset vrsta, najcešce malih proizvodaca koji su slabo poznati i hrvatskoj javnosti. Isto tako veliku pozornost privuklo je i djevicansko maslinovo ulje iz Istre kao i vina iz Istre, šibenika i s Hvara. Uz domace kolace ponudeni su i Kraševi proizvodi de zadarski Maraschino. Za bolje upoznavanje s ponudenim hrvatskim proizvodima tiskan je poseban katalog „Hrvatske delicije“ na španjolskom jeziku u kojemu su dane temeljne informacije o svakom proizvodu. Svi uzvanici bili su više nego iznenadeni kvalitetom i raznolikošcu ponude. Pokazalo se da Hrvatska može cak i u španjolskoj, koja je poznata po sirevima, pršutu i ulju, privuci probranu publiku i u potpunosti je zadovoljiti. Za vrijeme promocije ostvareni su mnogi korisni kontakti s predstavnicima najvažnijih španjolskih medija i turistickih agencija.

Priopćenja