Na poljskom sajmu turizma predstavlja se i Hrvatska
Na danas otvorenom medunarodnom sajmu turizma Lato u Varšavi, koji se održava do 3. travnja, Hrvatska predstavlja svoje najkvalitetnije proizvode na izloži Hrvatske gospodarske komore (HGK) "Be CROative", a Hrvatska turisticka zajednice (HTZ) hrvatsku turisticku ponudu, izvijestili su iz HGK. Izuzetno smo zadovoljni posjecenošcu izložbe koja je na otvorenju plijenila pažnju brojnih posjetitelja sajma koji je danas protekao u znaku Hrvatskog dana, izjavio je direktor izložbe "Be CROative" Trpimir Župic. Robna razmjena Hrvatske i Poljske iznosi oko 520 milijuna dolara, ali postoje velike mogucnosti unaprjedenja izvoza u graditeljstvu, energetici, prometnoj infrastrukturi te turizmu, naglasio je Župic. (izvor: HINA)
Na poljskom sajmu turizma predstavlja se i Hrvatska
Na danas otvorenom medunarodnom sajmu turizma Lato u Varšavi, koji se održava do 3. travnja, Hrvatska predstavlja svoje najkvalitetnije proizvode na izloži Hrvatske gospodarske komore (HGK) "Be CROative", a Hrvatska turisticka zajednice (HTZ) hrvatsku turisticku ponudu, izvijestili su iz HGK. Izuzetno smo zadovoljni posjecenošcu izložbe koja je na otvorenju plijenila pažnju brojnih posjetitelja sajma koji je danas protekao u znaku Hrvatskog dana, izjavio je direktor izložbe "Be CROative" Trpimir Župic. Robna razmjena Hrvatske i Poljske iznosi oko 520 milijuna dolara, ali postoje velike mogucnosti unaprjedenja izvoza u graditeljstvu, energetici, prometnoj infrastrukturi te turizmu, naglasio je Župic. Izložba "Be CROative" na turistickom sajmu Lato predstavlja se na izložbenom prostoru od 150 cetvornih metara u obliku dvije kocke, osmišljenom na nacin da simbolicki predstavi Hrvatsku. Multimedijalna izložba hrvatskih proizvoda po principu "gledaj, slušaj, osjeti" docarava Hrvatsku u njenom najboljem izdanju, isticu iz HGK i dodaju da je po prvi put u sklopu izložbe osmišljen i prostor za najmlade posjetitelje. Na izložbi se predstavlja 38 hrvatskih proizvoda, nosioca prestižnih znakova "Izvorno hrvatsko" i "Hrvatska kvaliteta", a svih 235 proizvoda sa znakom "Hrvatska kvaliteta" i 116 proizvoda nositelja znaka "Izvorno hrvatsko" prezentiraju se putem promotivnih spotova koji se prikazuju tijekom trajanja izložbe i putem promotivnog letka. Izložbom hrvatskih proizvoda "Be CROative" HGK od 2007. godine promovira Hrvatsku u svijetu s ciljem da je prikaže ne samo kao zemlju svjetski uspješnih sportaša i prirodnih ljepota, vec i kao domovinu kvalitetnih proizvoda koji su priznati i poznati diljem svijeta.
(izvor: HINA)
Priopćenja