Svjetski vodeći sajam mobilnog putovanja „Caravan Salon“ održan je od 26. kolovoza do 4. rujna ove godine u Düsseldorfu. Sajam je bio izuzetno posjećen o čemu svjedoči i podatak objavljen u službenim statistikama, kojim je utvrđeno kako je u deset dana zabilježeno više od 235.000 posjetitelja iz 72 zemlje, a koji su imali priliku upoznati se s ponudom 736 izlagača iz 34 zemlje u 16 izložbenih dvorana.
Na ovogodišnjem sajmu Republika Hrvatska bila je zastupljena sa 6 izlagača okupljenih na zajedničkom izlagačkom prostoru. Riječ je o sljedećim izlagačima: Camping savez Hrvatske iz Poreča, Hrvatska turistička zajednica, Nacionalni park Plitvička jezera, Turistički savez Kvarnera, Turistička zajednica grada Zadra, te Valmar Riviera d.d. iz Poreča.
Sastanku s hrvatskim izlagačima na sajmu prethodio je sastanak s gospodinom Damirom Hodorovom iz turističke zajednica grada Zadra u prostorijama generalnog konzulata, u kojem su iznijeta očekivanja u svezi ovogodišnjeg sajma. Gospodin Hodorov je naglasio izuzetnu popularnost camping-turizma, a što temelji na spoznajama o izvrsnoj popunjenosti svih kapaciteta i za vrijeme pandemije. Spomenuto je pojasnio činjenicom kako je ta vrsta turizma, a u komparaciji s hotelskim smještajem bila izuzetno prilagodljiva svim mjerama zaštite protiv COVID-19 virusa. Nadalje, naglasio je kako primjećuju da sve više turista želi mir i odvojenost te kako svjesno biraju odredišta koja se nalaze u unutrašnjosti zemlje. Slične trendove i iskustva prenijeli su i ostali izlagači na sajmu.
Prilikom posjete hrvatskim izlagačima upriličen je susret sa županom Šibensko-kninske županije dr. sc. Markom Jelićem. Župan Jelić je tijekom razgovora skrenuo pozornost na činjenicu u kolikoj mjeri se Turistička zajednica Šibensko-kninske županije zalaže u promicanju i unaprjeđenja turizma Republike Hrvatske i gospodarskih interesa pravnih i fizičkih osoba na razini županije. Radi unapređivanja općih uvjeta boravka turista, promocije turističkog proizvoda te razvijanja svijesti o važnosti i gospodarskim, društvenim i drugim učincima turizma, očuvanja i unaprjeđenja svih elemenata turističkog proizvoda od izuzetnog značenja je i radni boravak na vodećem svjetskom sajmu mobilnog putovanja „Caravan Salon“ u Düsseldorfu. Posebno je naglašeno u kolikoj mjeri nastupi na sajmovima i dalje imaju veliki značaj u izravnoj promociji bez obzira na nove opcije promocije i komunikacije elektronskim putem. Velika prednost sajma u odnosu na suvremene medije je neposredna komunikacija na jednom mjestu, gdje se u kratkom vremenu nalaze zainteresirane strane iz različitih djelatnosti povezanih uz turizam. Sajam je mjesto testiranja i predstavljanja marketinških i komunikacijskih alata, ali i praćenje istih alata od konkurencije. Na sajmovima je moguće upoznati se s novim trendovima iz raznih područja povezanih s turizmom te vidjeti na koji se način predstavljaju ostale turističke destinacije i koje su njihove glavne komunikacijske poruke.
Pisane vijesti