Veleposlanik Mihelin sudjelovao je u programu uživo posvećenom Hrvatskoj na platformi
Kuaishow koju prati oko 750 milijuna kineskih građana, u seriji u kojoj se predstavljaju različite države.
U opuštenom izdanju razgovaralo se o zanimljivostima vezanima uz Hrvatsku, poput nekih hrvatskih izumitelja ili romantične priče o tome kako je kravata pokorila svijet, dalmatinskom psu te nezaobilaznom nogometu, obzirom na izrazitu prepoznatljivost hrvatskih „kvadratića“ i u Kini.
Kuiashow je za tu prigodu dizajnirao i prigodnu simpatičnu majicu iznenađenja, s turističkim sloganom Hrvatske i dalmatinskim psom s kravatom, koji skače s padobranom, sve u znaku „kvadratića“.
Posebno se naglasila turistička ponuda Hrvatske, od prirode i baštine, do enogastronomske ponude, obzirom da su se kasnije, uz potporu Veleposlanstva, predstavljali hrvatski proizvodi trenutno dostupni na kineskom tržištu, poput Vegete, Lino Lade, vina ili ribljih konzervi. Pratiteljima je pokazano kako od konzerviranih sardina pripremiti jednostavni i zdravi brzi zalogaj. Za nagradnu igru platforme darovani su prigodni pokloni, poput knjižice o Hrvatskoj i kravate.
Pisane vijesti