Unatoč daljnjem smanjenju volumena prodaje (-12 posto u prvom kvartalu), Stellantis Grupa (koja je u 2021. ostvarila neto dobit od 13,4 milijarde eura) nastavlja bilježiti ohrabrujuće poslovne rezultate u prvom tromjesečju 2022. s ostvarenim prihodom od 41,5 milijardi eura, odnosno 12 posto, od čega 20,7 milijardi eura u Sjevernoj Americi, 14,6 milijardi eura u Europi, 3 milijarde eura u Latinskoj Americi te 934 milijuna eura u Aziji / Indo-pacifičkoj regiji).
Podsjetimo, u siječnju 2021. francuski PSA/Peugeot Citroën i talijansko-američki FCA/Fiat Chrysler Automobiles udružili su se u kreiranju 6. proizvođača automobila u svijetu tzv. Stellantis Grupe (iza Toyote, Volkswagena, Renault-Nissan-Mitsubishi grupe, Hyundai-Kia i General Motors), i to s ostvarenim prihodima od 152 milijarde eura i proizvodnjom od 5,9 milijuna automobila u 2021. Analitičari ističu kako je grupa Stellantis (unatoč svom padu proizvodnje od 1,6 milijuna automobila zbog nedostatka elektroničkih čipova i usporavanja svjetske autoindustrije) znala ostvariti brojne korisne sinergije te drastično smanjiti troškove unutar grupe kao i povećati prodajne cijene svojih vozila odnosno svoje profitne marže. U pogledu IT sektora (aplikacije kao i čipova), Stellantis je također ostvario ključno partnerstvo s američkim Amazon i tajvanskim Foxconn. Jače okretanje prema hibridnim i električnim automobilima je također potaknulo porast prihoda od 5 posto na europskom tržištu, i to unatoč smanjenju volumena prodaje. U Sjevernoj Americi, poslovni rezultati su također ohrabrujući, zahvaljujući smanjenju ponude i velikom porastu potražnje, dok je u Latinskoj Americi Fiat ponovno zauzeo prvo mjesto na tome tržištu.
Multinacionalna korporacija Stellantis okuplja sljedeće brendove: Peugeot, Citroën, DS, Opel, Vauxhall te Fiat, Alfa Romeo, Maserati, Lancia, Chrysler, Dodge, RAM, Jeep, Abarth). U travnju ove godine Stellantis je objavio kako obustavlja proizvodnju u svojoj (jedinoj) tvornici kombija u Rusiji (Kaluga/2700 radnika) zbog uvedenih sankcija Rusiji nakon ruskog napada na Ukrajinu te zbog brojnih logističkih poteškoća odnosno nedostatka rezervnih dijelova za proizvodne linije.
Pisane vijesti