Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

“BRANDING CONFERENCE 06“, 03. lipnja 2016., Sarajevo, BIH

<p style="text-align: justify;"> &Scaron;esta Branding konferencija održat će se 3. lipnja u Sarajevu, a izbor programa i predavača svake godine kreira se na temelju istraživanja u koji je uključeno vi&scaron;e od 200 eksperata iz područja trži&scaron;nih komunikacija iz cijele regije. Na osnovu tih rezultata biraju se teme i primjeri iz prakse koji su relevantni i primjenjivi za trži&scaron;te.</p> <p style="text-align: justify;"> Digitalno doba snažno je izmijenilo navike kupaca. Potro&scaron;ači vi&scaron;e ne žele biti bombardirani reklamama, već potenciraju zanimljiv sadržaj i interakciju sa svojim brandom. Stoga će biti veoma zanimljivo čuti predavanje profesorice s Columbia Business School Sanje Partalo koja će govoriti o tome kako izgraditi brand u digitalnom dobu.</p> <p style="text-align: justify;"> O zahtjevnosti potro&scaron;ača i izazovima u komunikaciji govorit će direktorica LUNA\TBWA i regionalna direktorica TBWA CEE Adriatic &Scaron;pela Oblak, kao i direktorica odjela za direktni nastup na trži&scaron;tu Hrvatskog Telecoma Sanja Milinović. Sudjeluju i direktorica Studio Marketinga Minka Gazibara, zatim direktor operacija McCann Adriatic Vlatko Dimovski, te direktor korporativnih komunikacija za jugoistočnu Europu tvrtke IKEA Igor &Scaron;tefanec. Svoje iskustvo iznijet će i Milad Čerkić (Atlant BiH), Haris Memić (Simphony), Amina Karić (Authority Partners), Edin Mehić (Networks).</p> <p style="text-align: justify;"> Vi&scaron;e informacija: <a href="http://www.branding.ba/">www.branding.ba</a></p>