“CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN“: Assess, design, prototype and implement delighting experiences for your customers, 12. rujna 2015., Beograd, Srbija
<p style="text-align: justify;">
U organizaciji tvrtke Mate Beograd d.o.o. i ZŠEM Poslovne akademije iz Zagreba u Beogradu će se održati međunarodni seminar posvećen odnosu kupca i dizajna proizvoda. Gost predavač na seminaru je dr. Dominik Mahr s nizozemskog Mastricht sveučilišta koji uspješno kombinira praktično iskustvo sa sofisticiranim i vrlo naprednim istraživanjima.</p>
<p style="text-align: justify;">
Na seminaru će se analizirati pristup koji daje uvid u iskustva kupaca i pruža informacije o tome što kupci doista žele. Tijekom i nakon seminara, polaznici će bolje razumjeti i cijeniti holistički pristup kupčevog doživljaja dizajna, bolje identificirati ključne elemente smislenih iskustava za kupce i biti u stanju primijeniti ih u vlastitoj kompaniji, debatirati o najboljim praksama poboljšanja iskustva iz cijelog svijeta i dr.</p>
<p style="text-align: justify;">
Više informacija: <a href="http://www.obrazovanje.biz/">www.obrazovanje.biz</a>, <a href="http://www.mate-bg.com/">www.mate-bg.com</a>, <a href="http://businessacademy.zsem.hr/">http://businessacademy.zsem.hr</a>. </p>
<p style="text-align: justify;">
Kontakt: <a href="mailto:office@obrazovanje.biz">office@obrazovanje.biz</a>, <a href="mailto:lmazuran@zsem.hr">lmazuran@zsem.hr</a>. </p>