<p>
Riječima „…ljudi moraju uvijek jesti i piti…“ Franz Josef Rauch je u jeku ekonomske krize i španjolske gripe 1919. godine osnovao tvrtku za proizvodnju voćnih sokova. Krizna 2020. godina ponovno je potvrdila te riječi. Austrijska tvrtka Rauch je u 2020. godini ostvarila promet od 965 milijuna eura što je samo 5 posto manje u odnosu na 2019., unatoč činjenici da su njezini važni partneri u turizmu i ugostiteljstvu teško pogođeni, prenosi Wirtschaftzeit. Navodi kako je za to je zaslužan i njihov koncept poslovanja ali i odnos prema zaposlenicima pa je tvrtka bila više puta nagrađivana kao „Najbolji poslodavac“. Nadalje, sigurnost zaposlenika je jedan od prioriteta a djelatnici su imali osigurano besplatno testiranje. U suradnji s američkim partnerima Red Bull i Ball Corporation, Rauch je u SAD-u u prošloj godini izgradio jedan od najmodernijih pogona na tim prostorima, koji je odmah i započeo s radom. Startali su i s brojnim novim proizvodima pa vjeruju u još jednu dobru poslovnu godinu. Novi su proizvodi marketinški zanimljivi jer su zdraviji za potrošača. Uz manje štetnih sastojaka, šećera i kofeina, proizvodi će osvanuti i u živopisnim ljetnim bojama. Budući da Rauch ne puni samo svoje voćne sokove, već obuhvaća i sve korake od uzgoja do konzumacije, perspektivu vide u proizvodnji koja će biti u potpunosti u skladu sa zaštitom okoliša i klime, prenosi Wirtschaftzeit.</p>
Priopćenja