<p style="text-align: justify;">
„Messe Frankfurt“, jedan od najglasovitijih međunarodnih sajmova na svijetu, nakon deset godina kontinuiranog rasta i najviših poslovnih rezultata ostvarenih 2019. godine, u svom poslovanju tijekom 2020. zbog korona krize bilježi nagli pad poslovanja i prihoda. "Poslovanje sajamskih poduzeća, desetljećima je bilo uspješno, no zaustavljeno je stalnim ograničenjima putovanja uz trajna prilagođavanja pojedinih vlada mjerama za suzbijanje pandemije", naglasio je Wolfgang Marzin, predsjednik uprave Messe Frankfurt, predstavljajući privremene poslovne rezultate za 2020. godinu. Prošle godine Messe Frankfurt održao je i organizirao samo trećinu svih događaja u usporedbi s financijskim godinama prije korone. Ipak, tvrtka je uspjela postići poslovni promet u vrijednosti od oko 250 milijuna eura, naglasio je predsjednik uprave Marzin. Zbog svega navedenog, Messe Frankfurt je razvio srednjoročnu poslovnu strategiju premošćivanja „korona krize“ prilagodivši se situaciji. Tako tvrtka iz operativnih razloga, kada je u pitanju radna snaga, želi izbjeći tehnološke viškove. S predstavnicima zaposlenika zaključili su novi ugovor o radu koji se temelji na društveno prihvatljivom smanjenju troškova osoblja radi održavanja zaposlenosti. Tako su se njihovi zaposlenici odrekli varijabilnih primanja do 2022. godine, te koriste pogodnosti kraćeg radnog vremena. Također, obustavili su zapošljavanje novih radnika.</p>
<p>
</p>
Priopćenja