Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Među prvih 10 najjačih globalnih brandova hrane nema niti jednog talijanskog branda

<p style="text-align: justify;"> Unatoč jakom prehrambenom sektoru u Italiji, prema istraživanju međunarodne agencije &quot;Brand Finance&quot; nema niti jednog talijanskog branda koji se klasificirao među prvih 10 najjačih&nbsp;globalnih brandova hrane. Prvi je Kinder na 12 mjestu, Barilla na 23., Ferrero na 25. te Parmalat na 43. mjestu. Razlog je tome &scaron;to u Italiji u prehrambenoj industriji&nbsp;prevladavaju manji proizvođači. Od ukupno 56.000 proizvođača tek ih 2 posto ima vi&scaron;e od 250 zaposlenih. To međutim nema veći negativan utjecaj na talijansku prehrambenu industriju s obzirom da se ista bazira na čvrstim temeljima talijanske kuhinje, zbog čega je sve učestaliji trend stranih brandova koji upotrebljavaju nazive koji zvuče talijanski.</p>

Priopćenja