Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Uber cilja širenje na brzorastućim zapadnoafričkim tržištima

<p style="text-align: justify;"> Nakon značajnog uspjeha zabilježenog na južnoafričkom trži&scaron;tu, Uber pregovara s lokalnim regulatorima o svojim planovima za daljnje &scaron;irenje na afričkom kontinentu. U velikom dijelu subsaharske Afrike tek mali dio ljudi posjeduje vlastita vozila, a kako broj stanovnika ubrzano raste bez odgovarajućih sustava javnog prijevoza, tvrtka je prepoznala regiju kao mjesto za potencijalno &scaron;irenje poslovanja. Primjerice, Obala Bjelokosti i Senegal zemlje su s jednom od najbrže rastućih populacija na svijetu, a Nigerija je ujedno i jedna od najgu&scaron;će naseljenih na afričkom kontinentu. Brojne tvrtke za prijevoz motociklima u posljednjih nekoliko mjeseci također su prepoznale Zapadnu Afriku kao ciljano područje &scaron;irenja. Ujedinjeni narodi (UN) predviđaju da će se stanovni&scaron;tvo Nigerije do 2050. godine udvostručiti na 400 milijuna, &scaron;to bi zemlju učinilo trećom najmnogoljudnijom na svijetu, nakon Kine i Indije. No, istovremeno, Uber se suočava i s jakom konkurencijom iz estonske tvrtke Bolt koja od početka 2019. godine u Južnoj Africi posluje pod imenom Taxify, a pruža usluge po istom modelu.</p> <p> &nbsp;</p>

Priopćenja