Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Gotovo trećina Poljaka preferira domaće proizvode

<p style="text-align: justify;"> Prema nedavno provedenom istraživanju Polish Opinion Monitor (zajednički projekt banke PKO Bank Polski, IBRiS pollster i Sustainable Technology Forum) izvoz poljskih prehrambenih proizvoda raste te je u prvoj polovici ove godine (siječanj - lipanj) iznosio 15,4 milijardi eura, &scaron;to je porast od 8 posto u odnosu na pro&scaron;lu godinu. Poljska je trenutno vodeći proizvođač peradi, jabuka i &scaron;ampinjona u Europi. Na pitanje o kriterijima koji utječu na odabir proizvoda pri kupovini, 58 posto ispitanika navelo je cijenu, ali 69 posto je izjavilo kako su spremni platiti vi&scaron;e za poljske ekolo&scaron;ke proizvode. Nadalje, 38 posto ispitanika odgovorilo je kako su glavni kriterij sastojci i rok trajanja, a 30 posto je kao glavni kriterij navelo poljsko podrijetlo proizvoda.</p>

Priopćenja