Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Benetton Group planira ojačati svoju prodajnu mrežu

<p style="text-align: justify;"> Talijanska tvrtka Benetton Group pokrenula je plan za jačanje svoje prodajne mreže, koji će dovesti do otvaranja brojnih novih trgovina u Italiji i većim gradovima svijeta do kraja 2019. godine. Tvrtka trenutno ima &scaron;iroku i rasprostranjenu distribucijsku mrežu od oko 5.000 trgovina &scaron;irom svijeta. Ambiciozan plan za jačanje poslovne mreže predstavlja daljnji korak novog smjera robne marke i ima za cilj da United Colors of Benetton brend poznat po živopisnim bojama,&nbsp; ponudi originalne inovacije. Nova strategija razvoja mreže dobiva oblik kroz dva koncepta trgovina kako bi klijentima ponudila inovativno iskustvo kupnje. Prvi, potpuno novi &quot;<em>Light Colors&quot;</em> predstavlja inovativnu rasvjetu prodavaonica dok drugi koncept trgovačkog lanca otvoren u Londonu, tzv. <em>&quot;Londonski koncept&quot;,</em> karakterizira neformalni i tehnolo&scaron;ki prostor u prodavaonici koja iz jednostavnog prostora posvećenog prodaji postaje urbani i suvremeni izložbeni prostor u kojem je postavljena priča o robnoj marki.</p>

Priopćenja