Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

O promidžbi Dubrovnika u časopisu QANTAS-a

<p style="text-align: justify;"> Dubrovnik, koji uživa veliku popularnost među australskim turistima, pojavio se na naslovnici ožujskog broja časopisa najveće australske zrakoplovne tvrtke QANTAS, jedne od onih s najdugovječnijom tradicijom. Naime, u toj publikaciji, koja se besplatno dijeli uz svako zrakoplovno sjedalo (in-flight magazine),&nbsp; objavljen je članak o Dubrovniku, s podrobnim opisom prijedloga dnevnog itinerera u ovom srednjevjekovnom gradu na popisu svjetske ba&scaron;tine UNESCO-a. Reklama je to koju će moći vidjeti putnici na brojnim domaćim i međunarodnim letovima na svim kontinentima svijeta. Ovdje valja napomenuti kako je lani ova zrakoplovna tvrtka sa svojih 313 zrakoplova prevezla vi&scaron;e od 55 milijuna putnika i tada je za svoj doprinos u razvoju zrakoplovne industrije osvojila prestižnu titulu zrakoplovne tvrtke godine, koju dodjeljuje Centar za avijaciju CAPA.</p> <p style="text-align: justify;"> Posljednjih godina je broj australskih turista koji posjećuju Hrvatsku u stalnom porastu te je u 2018. dosegao svoj dosada&scaron;nji vrhunac s 242.778 posjetitelja, &scaron;to je povećanje od 15,3 posto u odnosu na godinu prije. QANTAS-ova promidžba Dubrovnika zasigurno će potaknuti jo&scaron; veće zanimanje za posjet ovom mediteranskom dragulju, kao i cijeloj Hrvatskoj, destinaciji koja redovito vodi na svjetskim ljestvicama &bdquo;must do&ldquo; putovanja.</p>

Priopćenja