Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Počinje izgradnja tunela Danska-Njemačka

<p style="text-align: justify;"> Većina je izglasala odobrenje za početak izgradnje 89 km dugog tunela, koji će povezivati Dansku i Njemačku. U ovom podvodnom tunelu, najvećem građevinskom projektu na sjeveru Europe, bit će autocesta s četiri trake te dvije elektrificirane željezničke pruge. Time će ovaj tunel biti najdulja uronjena tunelska cijev i najdulji cestovni i željeznički tunel pod vodom na svijetu. Izgradnja je prvotno trebala započeti 2012., ali nadležna tijela Njemačke dala su odobrenje za početak radova tek pro&scaron;li mjesec. Iako sada postoji sporazum obiju strana, očekuje se ulaganje žalbe na odluku pred Federalnim Upravnim sudom u Njemačkoj. To značiti da radovi u Njemačkoj neće moći početi do okončanja sudskog postupka. Međutim, u Danskoj će radovi započeti kako je sporazumom i dogovoreno. Tunel Fehrman skratit će putovanje željeznicom između Hamburga i Kopenhagena za dva sata, a putovanje motornim vozilom za jedan sat. Njegovo otvorenje, kako je planirano, trebalo bi uslijediti 2028. godine.</p>

Priopćenja