Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Sportsko sponzorstvo u Austriji dosegnulo vrijednost od milijardu eura

<p style="text-align: justify;"> Trži&scaron;te sportskog sponzorstva u Austriji dostiglo je prvi put u svojoj povijesti bruto marketin&scaron;ku vrijednost od milijardu eura, objavio je bečki Institut za istraživanje trži&scaron;ta Focus, koji tu vrijednost izračunava iz kombinacije marketin&scaron;kog prostora te duljine i vidljivosti medijske prisutnosti. Najvažniji marketin&scaron;ki kanal je i nadalje TV (690 milijuna eura), a potom slijede tiskani mediji (263 milijuna eura). Također prvi put izračunata je i marketin&scaron;ka vrijednost u online segmentu, koja iznosi 50 milijuna eura. Na austrijskom trži&scaron;tu sportskog sponzorstva najveću vrijednost ima skijanje (37,3 posto), a najsnažnije robne marke su Audi, energetski napitak Red Bull i Raiffeisen Zentralbank. Marketin&scaron;ki stručnjaci veliki potencijal za razvoj u budućnosti vide u segmentu različitih prehrambenih proizvoda.</p>

Priopćenja