Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Rast prodaje i prihoda Carlsberg pivovare

<p style="text-align: justify;"> Carlsberg pivovara je lani, zahvaljujući vrlo toplom ljetu, Svjetskom nogometnom prvenstvu i povećanju udjela na azijskom trži&scaron;tu, povećala prodaju za 3 posto i zavr&scaron;ila godinu s prihodima u iznosu od 8,3 milijardi eura.</p> <p style="text-align: justify;"> Prodana količina pića na azijskom trži&scaron;tu pro&scaron;le godine porasla je za 11,7 posto, ponajvi&scaron;e zahvaljujući usmjerenosti Carlsberg pivovare na proizvodnju craft piva. Kinesko trži&scaron;te izvrsno prihvaća međunarodne premium brendove piva, koja tamo postižu dva do tri puta veću cijenu od mainstream brendova. Iz Pivovare kažu kako ne očekuju promjenu u prodaji&nbsp; na azijskom trži&scaron;tu, ali Rusija, na koju otpada jedna petina ukupne prodaje, ostaje izazov.</p>

Priopćenja