Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Pariz postaje svjetska prijestolnica luksuza

<p style="text-align: justify;"> Pariz je pro&scaron;le godine zabilježio novi rekord po broju turista. Najbogatiji strani turisti posjećuju Pariz vi&scaron;e nego druge gradove u Europi. Pariz postaje svjetska prijestolnica luksuza. Francuska je i dalje zemlja u kojoj je potro&scaron;nja stranih posjetitelja najvi&scaron;a u Europi, zahvaljujući privlačnosti njezinog glavnog grada za kupovanje (&scaron;oping) luksuznih brandova, objavio je Global Blueu, svjetski lider u bezporeznoj kupovini za turiste.</p> <p style="text-align: justify;"> Zadovoljstvo iskustvom kupovine u Francuskoj potiče najbogatije turiste u svijetu na dolazak u sve većem broju te je prosječna ko&scaron;arica u toj zemlji pro&scaron;le godine dostigla 2.148 eura po osobi, &scaron;to je vi&scaron;e nego u Velikoj Britaniji (2.133 eura) i Italiji (1.904 eura). Svaki elitni putnik u Francuskoj pro&scaron;le godine potro&scaron;io je u prosjeku 25.000 eura za kožne proizvode, nakit ili odjeću. Većina njih dolazi iz arapskih zemalja Perzijskog zaljeva, Kine i Sjedinjenih Država.</p> <p style="text-align: justify;"> Pariz ostaje grad svjetlosti sa svojim modnim revijama i vodećim svjetskim brandovima za luksuz i nakit, rekao je Yan Mortreux, izvr&scaron;ni direktor Global Blue France. Brandovi svojim klijentima nude poseban doživljaj (VIP usluga, vratar). Njihovi prodavači nisu samo obučeni za prodaju torbice, nego da ispričaju priču o francuskom umijeću izrade kožnatih proizvoda.</p> <p style="text-align: justify;"> Usprkos demonstracijama žutih prsluka Pariz bilježi sve vi&scaron;e posjetitelja te bi 2018. godina, prema mi&scaron;ljenju Ureda za turizam i kongrese, mogla biti nova rekordna godina s 24 milijuna dolazaka u hotele u &scaron;iroj okolici Pariza. Ako su Francuzi manje dolazili u Pariz (-2%), dolasci stranih posjetitelja skočili su u razdoblju od siječnja do listopada za 10,9 posto. U prosincu, koji čini 8 posto godi&scaron;nje posjećenosti, stopa popunjenosti hotela u &scaron;irem Parizu pala je za 3,7 bodova na 71,5 posto. No, zbog povećanja tarifa od 4,4 posto promet je porastao za 0,8 posto.</p>

Priopćenja