Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Predstavljanje hrvatske turističke ponude u Singapuru

<p style="text-align: justify;"> Sajam ITB Asia, održavao se od 17. do 19. listopada ove godine u singapurskom Marina Bay Sandsu te ugostio rekordan broj izlagača, među kojima su bili i hrvatski predstavnici &ndash; Hrvatska turistička zajednica, Turistička zajednica grada Zagreba, turističke agencije Swanky Travel te Atlantis Travel, agencija Konture te tehnolo&scaron;ki inovatori iz zagrebačkog InSky Solutions-a.</p> <p style="text-align: justify;"> Sredi&scaron;nja tema ovogodi&scaron;njeg, 11. po redu izdanja trodnevnog B2B sajma i kongresa turističke industrije, bila je &bdquo;Reinterpretacija putovanja&ldquo;, a tijekom cijelog trajanja sajma &scaron;tandovi izlagača bili su puni zainteresiranih posjetitelja.</p> <p style="text-align: justify;"> Izložbene prostore hrvatskih izlagača, koji su uspje&scaron;no predstavili hrvatsku turističku ponudu, posjetio je tom prigodom i veleposlanik Republike Hrvatske u Republici Indoneziji Dražen Margeta i odgovarao na razna pitanja koja su postavljali zainteresirani turistički agenti i turoperatori o tomu kada posjetiti Hrvatsku, koje su hrvatska odredi&scaron;ta najatraktivnija te, naravno, o Hrvatskoj nogometnoj reprezentaciji koja je i ovdje učinila čudo u brendiranju Hrvatske.</p> <p style="text-align: justify;"> Prema riječima voditeljice HTZ-ovog &scaron;tanda Franke Gulin, najveće zanimanje za Hrvatsku već prvog dana poslovnih sastanaka pokazali su predstavnici turističkih agencija, institucija i kreativnih agencija specijaliziranih za izlazni turizam iz Indije, &Scaron;ri Lanke, Indonezije te Bliskog istoka. Hrvatska posljednjih godina uživa u imidžu prijateljske, sigurne i lijepe zemlje koju svakako vrijedi posjetiti te ne čudi veliko zanimanje turista i na tim trži&scaron;tima.</p> <p style="text-align: justify;"> ITB Asia je i dalje najznačajnija manifestacija te vrste u Aziji,&nbsp; izjavila je generalna direktorica Sajma Berlin Katrine Leung, organizatora ITB Asia i dodala kako je zapravo riječ&nbsp; o ključnoj platformi za povezivanje izlagača i njihovih partnera s glavnim donositeljima odluka kada je riječ o sektorima MICE, korporativnih putovanja i odmora.</p> <p style="text-align: justify;"> Također, ovogodi&scaron;nje izdanje ITB-a Asia može se pohvaliti zavidnim popisom govornika. Prvi dan započeo je s predstavnicima Microsofta i Googlea, koji su pružili uvid u promjene koje će zahvatiti načine putovanja i poslovanja, dok su predstavnici kineskog giganta Ctripa govorili o izazovima s kojima se susreće međunarodno trži&scaron;te putovanja. Potom su sa sudionicima sajma svoja mi&scaron;ljenja o posljednjim trendovima u industriji podijelili i predstavnici iz Booking.com, Skyscannera, Thomasa Cooka, Tujie te mnogih drugih.</p> <p style="text-align: justify;"> Rasprave gostiju posljednjeg dana sajma usmjerile su se prema turistima iz Kine, odnosno na pitanja kako kineski turisti mijenjaju svijet te na koji način svjetski brandovi od toga mogu imati koristi.</p>

Priopćenja