Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Austrijanci sve više kupuju na kineskim online platformama

<p style="text-align: justify;"> Europsko trži&scaron;te preplavljeno je jeftinom kineskom robom s e-commerce platformi, poput AliExpress-a ili Wish-a. Prema istraživanju potro&scaron;ačkih navika, koje je provelo udruženje trgovaca Consumer-Check, 62 posto Austrijanaca ostvarilo je barem jednom kupnju kod kineskih online ponuditelja, a među populacijom mlađom od 39 godina čak njih 70 posto. Po saveznim pokrajinama prednjače Koru&scaron;ka i &Scaron;tajerska, a kao glavne razloge kupnje potro&scaron;ači navode &scaron;irok proizvodni asortiman, niske cijene&nbsp; i besplatnu isporuku. S druge pak strane, kao glavni nedostaci, koji potencijalno mogu odvratiti potro&scaron;ače od kupnje, ističu se manjkava kvaliteta proizvoda, pote&scaron;koće pri organizaciji povrata robe te dugi rokovi isporuke.</p>

Priopćenja