Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Brzi rast vrijednosti kineskih brandova

<p style="text-align: justify;"> Vrijednost brandova kineskih tvrtki izrazito brzo raste, navodi se u izvje&scaron;ću globalnog pružatelja komunikacijskih usluga WPP i tvrtke za savjetovanje o brandovima Kantar Millward Brown.</p> <p style="text-align: justify;"> Ukupno 14 kineskih tvrtki dospjelo je na BrandZ-ov popis 100 najvrjednijih globalnih brandova u 2018. godini. Div e-trgovine JD predvodi s nevjerojatnim 94-postotnim rastom vrijednosti branda, &scaron;to je omogućeno njegovim ulaskom u nova područja poput financija. Alibaba se nalazi na drugom mjestu, nakon &scaron;to je pro&scaron;le godine po prvi put uvr&scaron;ten u top deset brandova. Vrijednost Alibabina branda je narasla za 92 posto, zbog &scaron;irenja globalnog dosega i uspjeha na &bdquo;Dan samaca&ldquo;. Treći brand koji je najbrže rastao je Moutai, čija je vrijednost porasla za 89 posto.</p>

Priopćenja