Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Vrijednost kineskih brandova ojačala u posljednjih deset godina

<p style="text-align: justify;"> Kombinirana vrijednost brandova kineskih tvrtki tijekom ove godine porast će na 911,5 milijardi USD, &scaron;to je gotovo devet puta vi&scaron;e u odnosu na onu otprije 10 godina, navodi se u godi&scaron;njem izvje&scaron;ću konzultantske tvrtke Brand Finance. &nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"> Kineski udio globalne vrijednosti brandova porastao je ove godine na 15 posto u odnosu na zabilježenih 3 posto iz 2008. godine te Kinu svrstao na visoko drugo mjesto odmah iza SAD-a. Među najboljih 100 nalaze se 22 kineska branda s bankom ICBC (Industrial and Commercial Bank of China), koja je pro&scaron;le godine zasjela na 10. mjesto te ljestvice.</p> <p style="text-align: justify;"> Predviđa se i snažan rast digitalnog sektora tijekom 2018. godine, uz isticanje mogućeg snažnog rasta vrijednosti branda potaknutim kineskim tech brandovima poput Alibabe, Tencenta, WeChata, Baidua, JD.vom i NetEasea, koji će na godi&scaron;njoj razini prosječno bilježiti porast od 67 posto. Rast kineskih brandova &scaron;iri se i izvan tech sektora jer Kina nastoji smanjiti razlike u odnosu na SAD u impresivnim razmjerima, stoji u godi&scaron;njem izvje&scaron;ću Brand Financea.</p>

Priopćenja